OK, en weer een zweter d'r bij!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

OK, en weer een zweter d'r bij!

Bericht door TomH »

Hallo mensen,

Ik zal me ff voorstellen, mijn naam is Tom, ben 23 jaar oud (over een paar dagen 24 :D ) en kom uit Oldenzaal. Ook ik ben een overmatige zweter en ben al een tijdje op zoek naar informatie en lotgenoten. Wat ben ik blij dat ik dit gevonden heb zeg! :) Kweet niet precies hoe vaak ik hier zou zijn, maar zal toch met enige regelmaat een bezoekje plegen om te kijken of er nog goede tips voor mij inzitten.

Ik zweet voornamelijk veel op m'n rug en onder de oksels. Tis gewoon niet leuk meer, maar dat zullen de meesten van jullie ook wel weten. ;) Ik heb al een tijdje hier rond gekeken en ik moet zeggen dat ik wel heel geinteresseerd ben in dat Oxybutynine spul. Klinkt veel veel belovend. Kheb vrijwel alle deo's als een geprobeerd maar ik heb er nog geen gevonden die me ook maar iets droger kan houden. Ik had goede hoop van die nieuwe deo van Rexona 'Aloe Vera' (Kicks in Extra Protection, zonder zweet je tot 80% meer) maar helaas ook geen goed resultaat... :( En zoals ik hier al eerder gelezen heb, een beetje zweten vind ik absoluut niet erg maar het mag van mij best wat minder!

Aangezien ik een paar kilo's overgewicht had, ben ik gaan hardlopen. Ook met de hoop dat minder gewicht en een betere conditie een positief effect op het zweten zou hebben. Ik loop nu anderhalf jaar zo'n 2 a 3 keer in de week, ben van ca. 300m. naar 6km aan 1 stuk hardlopen gegaan en ben 17 kilo kwijt maar een echt verschil in zweten merk ik niet echt. Ik denk dat ik maar eens naar m'n huisarts ga om me te laten voorlichten. Misschien kan hij me wat wijzer maken.

Naja, toch best weer een lang verhaal terwijl ik me alleen maar even wilde voorstellen. :) Ik hou het hier voorlopig maar even bij.

Groeten!
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Welkom Tom!! :)
Hopelijk heb je wat aan het forum! Voel je je in ieder geval een stuk minder alleen denk ik zo :).

Wel goed dat je al zoveel afgevallen bent maar wel jammer dat het dan niets helpt hè! Veel succes ermee in ieder geval!
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

gewone reguliere deo's helpen geen zier bij HH. Je kunt je geld beter in de kliko gooien, is een stuk minder frustratie
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi TomH,
Welkom hier !
Ik heb ook alles geprobeerd tot operaties aan toe!
Maar niks hielp,tot ik botox heb laten inspuiten!!!
Dat helpt mij van het zweten van mijn oksels af!
Ga zeker ff naar je huisarts en vraag een verwijzing naar een dermatoloog, in enschede zit dr.glade die is erg aardig en helpt je overal mee!
Kijk ook ff onder meeting!
Geef je op en kom gezeliig babbelen, vervoer nodig??
Ik woon in enschede , neem nog iemand mee dus nog 2 plaatsen over!
Mail me maar ff als je gaat!

Gr Kim
Gesloten