Hoi iedereen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Scoop
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 08 apr 2010, 11:22
Contacteer:

Hoi iedereen

Bericht door Scoop »

Hoi,

Scoop is mijn username, ik ben een jongen van 16 jaar met gedurende al ongeveer 4 jaar zweetproblemen. Ik ben er ongeever 2x voor naar de dokter geweest maar dat hielp niet bijster veel. Eerst heb ik een alumunium-oplossing gekregen (of iets dergelijks) en ik heb nu een soort wit poeder... Beide werken voor geen meter. Ook diverse deo's uitgeprobeerd zoals Axe en Rexona... Ook die specialere deo's van Odorex. Zelfs okselpads geprobeerd maar dat is gewoon goor na een tijdje... Vooral als je voelt dat ze los gaan zitten en er elk moment een uit kan vallen... Dokter heeft inderdaad al bevestigd dat het hyperhydrosis is. Ik overweeg sirieus botox.

Het begint weer zomer te worden en ik heb geen zin om dit jaar weer met een vest aan te lopen... Elke dag (ook in de winter) als ik thuis kom moet ik een ander t-shirt aan omdat de gene die ik aan heb helemaal nat en warm is van het zweet.

Met sporten heb ik totaal geen last van dit probleem en ook thuis achter de tv of achter de computer heb ik er geen last van (ik zweet dan gewoon niet) maar op school of in gezelschap van meedere mensen voel ik de druppeletjes zo lopen.

Dit was mijn welkomsbericht :O
Gesloten