Hallo even voorstellen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
LieverNietZweten
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 20 aug 2008, 20:04
Locatie: zweetland
Contacteer:

Hallo even voorstellen

Bericht door LieverNietZweten »

Hoi,

als eerst super dat hier een forum voor is. Ik heb me nu voorgenomen echt iets aan mn zweetprobleem te doen. Maar moet het ook even van me 'afschrijven' hoor.
Ik ben 16 jaar, en zit nu in 4 VWO.
Mijn gewicht was 'vroeger' een beetje een probleem, ik was niet super dik, maar wel wat te zwaar . Daardoor schaam ik me hier nog meer voor.
Ik ben wel aardig afgevallen, maar nog steeds zie ik er wat zwaarder uit dan de gemiddelde kinders hier op school (heb nou eenmaal geen sprietbenen en geen platte buik).
Ik rijd bijna elke dag op mijn eigen paardje, en heb verder ook geen super slechte conditie.
Deed ook een poos aan hardlopen, doe ik soms nog wel eens maarja dat vind ik niet echt leuk haha.
Thuis zweet ik nooit. Alleen als ik in de tuin in de felle zon zit, ga ik na een poosje wel zweten maar dat lijkt me normaal ;)
In de 1e klas zweette ik nog helemaal niet, het was helemaal geen last. In de 2e moest ik er op letten maar het was niet super erg. Maar sinds de 3e is het steeds erger geworden :oops: Nee ik heb geen zweethanden, zweetvoeten, zweetgezicht, zweetbillen of borsten maar gewone superzweetoksels :P (snachts ook NIET alleen met extreme hitte.

Dus ook ik kon ineens kleren weggaan gooien.. Het stinkt niet erg maar als ik erg gezweet had bleef je het zien, soms dan :oops:
En natuurlijk heeeel erg opletten met wat je aandoet. Terwijl ik zoooveel leuke andere shirts heb, maar durf ik echt niet aan te doen naar school :(
En het is niet leuk om maar een paar kleren te hebben die je dan eigenlijk aan kan doen en dat valt natuurlijk ook wel op, als je bijna nooit iets nieuws meer aan durft te doen.
Ik ben zo blij als ik tijdens het fietsen naar school niet begin te zweten, maar dan gebeurt het wel als ik de school in loop. Wáárm, veel mensen, moet altijd dringen om bij mn kluisje te komen, en dan nog proberen zo snel mogelijk naar een wc te gaan. Waar dan altijd mensen zijn die je raar aan staren :?

Maar meestal is het dán al te laat. En zo begin je de dag lekker fris.. niet dus. Nu heb ik ook niet echt veel geprobeerd er aan te doen (ja tuurlijk veel deo enzo dat wel), dacht dat het normaal was maar dat is het ECHT niet meer, vandaag de 1e schooldag, ging allemaal goed leuke klas maar de heeele tijd dat gevoel dat je begint te zweten en iedereen het ziet (had gelukkig iets aan waarbij je het niet ziet). Vooral vooraan zitten vind ik nu vreselijk. Iedereen zit achter je dus kan het zien. Niemand heeft er ooit een opmerking over gemaakt maar ik weet zeker dat ze het wel eens opgevallen is.. Voelde me vroeger al super onzeker, nu hoeft dat eigenlijk niet meer, maar vanwege dat zweten is het niks beter. Het begint dus eigenlijk zodra ik met mensen in aanraking kom, of erg hard moet sporten/bewegen, ook daarmee zweet ik wel meer dan een normaal persoon.
Ik zweet dus echt véél als er "sociale stress" is. Een beetje "droogt " nog wel maar zoveel als ik, dan wordt het elke minuut erger en erger.. nog meer stress.. ennn nog meer zweet, joepie!

Denk dat ik voortaan iig een nieuw shirt meeneem, zodat ik die op school kan aandoen(direct). Maar dan nog gaat het ook de rest van de dag door (al betekent een fris begin wel uitstel :P ). Omwisselen durf ik verder echt niet te doen :P En dan ga ik nu eens kijken op t forum wat ik er verder aan kan doen.. :D
Hoop dat het ooit goedkomt.. en ik weer relaxt in de klas kan zitten :P
Sorry voor het lange verhaal trouwens..
als je iets weet aan te raden.. (liefst niet erg duur, en wat werkt haha) mag je dat ook altijd zeggen natuurlijk :D

Nou bedankt voor het lezen :)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi welkom op het forum hier!

Ik zou je als eerste adviseren om syneo5 bij de DA te kopen. Kost 25 euro. En anders kun je odaban proberen via de site onderaan de pagina. (Sweat guide).

Probeer eerst deze 2 middelen, mochten die niet werken dan kun je botox overwegen.

Succes en laat horen hoe het verder met je gaat.

groetjes Thijs
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

Als je dan voor de goedkoopste wilt gaan zou ik odaban aanraden.
Die kost bij sweat-guide maar 15 euro.
(plus super levering! van t weekend besproken/besteld, maandag adres gegeven dinsdag in huis!)
Succes!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

OkraMau schreef:Als je dan voor de goedkoopste wilt gaan zou ik odaban aanraden.
Of anders Odorex Extra Dry, die kost nog niet eens 3 euro geloof ik. :)
Gesloten