ervaring met slechte geurtjes bij mezelf

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
martje
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 10 mei 2008, 22:53
Locatie: antwerpen
Contacteer:

ervaring met slechte geurtjes bij mezelf

Bericht door martje »

hallo iedereen,

ik ben iemand die al 20 jaar last heeft van slechte geuren en ik heb me in die jaren al zeer dikwijls lastig gevoeld.
met de jaren heb ik ook een aantal dingen geleerd die wel kunnen helpen.
deze middelen zijn beperkt en niet van blijvende aard.
je moet het dus dagelijks toepassen.
hier een aantal dingen die ik toepas maar let wel dit zijn hulpmiddelen geen wondermiddelen.
1. gebruik geen deo's, wasverzachters en dergelijke want die kunnen het probleem enkel maar erger maken zoals bij mij.
2. ik was me met iso-betadine rode fles, en doe hibitane in men bad maar gebruik dit wijs want het kan de huid aantasten.
3. ik ververs regelmatig in de dag van kleding en dit vooral wat t'schirt betreft draag vooral kleren waar je door kan ademen en alles door kan van zweet.
4. ook emoties kan bij mij een hevige geur veroorzaken en daar heb ik zelfs op de dag van vandaag geen controle over.
5. maak het probleem bespreekbaar, zoals ik nu met men huidige werkgever heb. leg uit waar het door komt. ik weet het vele mensen hebben er geen begrip voor maar met de tijd gaan mensen het wel snappen en inzien dat het niets te maken heeft met hygiëne.
6. op dit moment gebruik ik zelf aluminium cloride en heb nog een noodkit op het werk als ik een zweetuitbarsting heb.
dit helpt me in beperkte maten.
7. ik gebruik op dit moment ook nog enkel sanex en nivea om me met te wassen voor de rest er mag niks inzitten van geuren en het wasmiddel moet neutraal zijn anders wordt het probleem vooral bij mij erger.
8. bij het wassen let ik er ook op dat men water ongeveer de zelfde temperatuur heeft als binnen is dit helpt als je er uit komt dat je geen zweetuitbarsting krijgt.

ik hoop dat ik hier enkele mensen kan mee helpen ik zelf ben nog dagelijks bezig met het probleem en op zoek naar een doeltreffende oplossing ik ga nu naar het tropish instituut in antwerpen om te zien of ze me daar verder kunnen helpen
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

hey


Hebben ze in het tropisch instituut iets kunnen helpen? Wel een creatieve instelling om naar toe te gaan, daar heb ik zelf nog nooit aan gedacht :)

groetjes
martje
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 10 mei 2008, 22:53
Locatie: antwerpen
Contacteer:

Bericht door martje »

hallo,

ik ben vandaag naar het tropish instituut geweest en eindelijk heb ik het gevoel dat ik word geholpen.

moet eerst een volledig bloedonderzoek laten doen en moet beginnen met een zalf spirial creme aan te doen.

dit is nog maar een begin de dokter heeft me beloofd me te helpen tot ik beter ben ik heb het in de hoogste graad en ik heb voor het eerst in 20 jaar terug hoop ik laat jullie nog wel iets weten hoe het verder gaat
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Hey


Doet me plezier te horen dat ze er zo voor willen gaan om iets te vinden. Hou ons zeker op de hoogte

Vele groetjes
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht