hallo ik ben nance en ben helmaal radeloos

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
nancyrose
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 02 jul 2007, 17:16
Locatie: den haag
Contacteer:

hallo ik ben nance en ben helmaal radeloos

Bericht door nancyrose »

beste mensen, :(

Ik ben radeloos en waarom ik word zo onzeker van het zweten niet zo erg van zweet voeten of oksel nee in mijn gezicht het druipt echt van mijn gezicht af.het ziet er zo onsmakelijk uit dat kinderen mij een beetje eng vinden,heel vaak krijg ik te horen wat zweet je toch,ik merk dat ik steeds minder het huis uit ga,ik word er heel erg verdrietig van en daardoor lijkt het als maar erger te worden,Vroeger had ik als kind altijd al zweetdruppletje rond mijn neus,en dat vond men toen grappig maar nu is het zo erg dat het kontinu aan t zweten ben,ik ben door de dokter meerdere keren nagechecht bloed geprikt maar niets kunnen vinden.
maar ondertussen zit ik er heel eg mee.soms denk ik is er geen pilletje voor dit overmatig zweten,mensen worden jullie er ook zo droevig en onzeker van.waar kan dit door komen ik heb nog maar weinig gelezen maar voel me nu wel niet meer zo alleen.ik ga dit forem goed doorspitten en kijken wat de mogelijken zijn voor mij.Vooral als ik buiten ben op bezoek bij mensen dan word ik onzeker en dan is het nog erger wel 10 keer erger,ik kom daardoor niet meer naar buiten :( :( ik ben pas 40 jaar,mijn kinderen vinden het vies om mij bv een zoen te geven ,famleden zoeen bv wel de andere fam leden maar merk dat ze wat vies zijn van mij.Dit doet heel erg pijn mensen.ik begrijp de reactie goed want ik vind het ook onsmakelijk om iemand te moeten zoen die zo nat is van t zweten
ja toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:
nou mensen wie weet vind ik heir een oplossing van mijn eenzaam :cry: bestaan. veel liefs en groetjes van mij nance
lies
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 27 jul 2007, 00:35
Contacteer:

Bericht door lies »

Hoi Nancy,

Wat verdrietig voor je.
Vinden je kinderen je echt eng?
Zeggen ze dat? Dat is wel erg voor je.
En dat niemand je wilt zoenen wat lijkt me dat erg.
Je kan er niets aan doen. Het is niet jouw schuld.
Dit is een nare periode die lang kan duren maar dat hoeft niet en wat ik weet is dat je er aan went en het ook wel weer langzamerhand minder kan worden.
Als je wilt kun je ook een kijkje nemen op deze site.
http://www.vrouwenovergang.nl

liefs en sterkte van lies
Sarah-Parker
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 02 aug 2007, 21:16
Contacteer:

Bericht door Sarah-Parker »

Hay Nance,
Ik ben 15 en heb ook enorme last, ik weet dat er wat oplossingen zijn zoals botox therapie, en iets met electriciteit in water, maar ik weet niet of het geschikt is voor zweten in het gezicht. Ik heb het onder mijn armen, en ik weet dat het geschikt is daarvoor, maar ik ben 14 en niemand weet dat ik er last van heb.
Groetjes Sarah
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Sterkte, Nance. Hopelijk vind je enkele nuttige tips op dit forum! ;)
dora
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 27 jul 2008, 14:15
Contacteer:

hoi Nance

Bericht door dora »

meid, ik weet zo goed wat je bedoeld. Mensen uit omgeving en vreemdelingen op straat, in winkels etc. die je aanstaren of je een of andere alien bent, omdat het zweet werkelijk van je hoofd afdruipt, je je kleding aan moet passen( bijv nooit een leuk licht kleurtje shirtje dragen) Ik heb precies hetzelfde, maar voel zo met je mee als ik lees dat zelfs je kinderen je geen zoen willen geven.

Waarom voelt het of we er niet bij horen? dat wij anders zijn dan andere mensen, alleen maar omdat wij zo ongelukkig zijn om deze aandoening te krijgen, die je aan de hele buitenkant ziet, iets wat we niet kunnen verbergen?

Zelf ben ik 42 jaar, heb een vriend, die het gelukkig nu geacepteerd heeft dat ik constant drijfnat ben over mijn hele lichaam, alleen heb ik het zelf nog niet geaccepteerd en ik zal het denk ik nooit accepteren!

In het begin zei ik altijd tegen hem, raak me maar niet aan, ik ben vies!

Ik heb pas deze site ontdekt en ik ga Odoban bestellen(want alle andere dingen werken niet)

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat je kinderen je heel snel gewoon een zoentje willen geven

gr
Dora
bumie
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 11 mar 2008, 12:36
Contacteer:

Bericht door bumie »

ik heb ook het precies het zelfde probleem

ik zag trouwens een stukkie text

Generaliseerde hyperhidrose
Hierbij is het hele lichaam aangetast. Deze vorm komt veel minder vaak voor en wordt meestal veroorzaakt door een ziekte, zoals een infectie of diabetes of door een overactieve schildklier. Het overmatige zweten stopt meestal als de ziekte wordt behandeld. Naar schatting heeft 1% van de bevolking een bepaalde vorm van hyperhidrose. De oorzaak is niet bekend. Ongeveer eenderde tot de helft van de mensen met hyperhidrose heeft een familielid met een soortgelijk probleem, wat mogelijk wijst op een genetische oorzaak. Hyperhidrose wordt veroorzaakt doordat een bepaald type zweetklier overactief is. Deze worden nagenoeg overal in de huid aangetroffen
Gesloten