Haaii,,

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Indian_Rose
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 16 mei 2007, 17:05
Contacteer:

Haaii,,

Bericht door Indian_Rose »

Ik ben dus een beetje een raar gevalletje want ik las dus dat mensen hier de hele tijd last hebben van overmatig zweten ,ik niet! Ik heb alleen last van overmatig transpiratie op b.v school maar ook als ik ga winkelen en feesjes en zo maar thuis heb ik er helemaal geen last van. Ik ben nu 16 en ik heb last van het zweten sind mijn elfde/twaalfde als ik naar school ga voel ik me niet zo op me gemak door het zweten ik heb dan steeds me armen voor me oksels (soort van) ,de 1ste uren gaan nog wel maa daarna heb ik het gevoel dat ik niet echt me zelf kan zijn . Het stomme is dus dat ik altijd denk van waaroom nuuuu want ik weet hoe het is als me oksels niet helemaal nat zijn dat wou ik dus eventje kwijt :oops:
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

O, maar dat hebben er meer hoor, dat je niet altijd zweet maar alleen op bepaalde momenten of in bepaalde situaties. Bij mij is er geen pijl op te trekken wanneer ik wel en niet zweet, maar zeker niet 24/7. Op mijn werk meer, maar soms ook thuis, op visite of andere gelegenheden. Thuis het minst / bijna niet.
Vaak kan het wel te maken hebben met sociale situaties waar je je minder op je gemak voelt en dat zorgt natuurlijk voor nóg meer zweten... :zweet
Er zijn wat simpele middeltjes die misschien bij jou helpen en als je je weer zekerder voelt heeft dat misschien een domino-effect? Zeker even proberen!
Suc6
Gesloten