Hallo!!!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
kissy15
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 jun 2005, 21:23
Contacteer:

Hallo!!!

Bericht door kissy15 »

Hallo,

ik heb ff een vraagje, ik ben 16 jaar en ik heb sinds een jaar of 2 erg last van zweten onder mijn oksels.
Ik heb er last van in de winter en in de zomer, ik heb echt alles al geprobeerd: syneo,odorex enz...
Ik weet niet of jullie het ook warm hebben of niet, maar ik heb het altijd heel erg koud, zelfs op het strand met 30 graden ben ik letterlijk aan het rillen van de kou, maar ik zweet wel als een gek.
Ik ben wel naar de huisarts geweest maar die laat het ook maar doen.
Is er misschien iemand die zich in mijn klachten herkent?

Groetjes
Kisha
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Kisha,

Welkom op dit forum. Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik heb het eerder altijd erg warm dan koud. Maar dit zegt niet zo heel veel over hyperhidrosis of niet. Denk ik ?!?!

Maar als je met 30 graden op het strand aan het rillen van de kou bent dan denk ik dat er iets niet goed is ?!?!? Gebruik je medicijnen of heb je een ziekte ? Je dokter weet er geen verklaring voor ?

Dat je het hele jaar door zweet is typisch voor mensen met hyperhidrosis. Ik zou toch een goed gesprek met je huisarts hebben en hem vertellen dat je echt geholpen wilt worden en wellicht dat je naar een dermatoloog kan voor het zweten of dat je medicijnen kunt krijgen ?!?!

Succes,

Groetjes Thijs
Apenootjes
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 02 nov 2007, 15:52
Contacteer:

Bericht door Apenootjes »

eey

ik herken zeker je symptomen
mijn handen zijn altijd ijskoud, en dan nog zweet ik :S waar het op slaat weet ik ook niet, het is echt supervervelend!
Gesloten