Geox schoenen en kleding

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Geox schoenen en kleding

Bericht door John »

Ik las vandaag ik de krant dat Geox (de fabrikant van anti-zweet schoenen) nu ook jassen en colberts e.d. gaat maken. Ze doen iets met luchtgaatjes met speciale membraampjes in de schouders, want door zweet uitgescheiden vocht stijgt omhoog en zo kun je tot 40% meer vocht uitwasemen dat dan niet in je kleren blijft zitten.
Uit onderzoek is gebleken dat bij een uur normale lichaamsbeweging circa 10 gram zweet, dat anders in je T-shirt was gaan zitten, nu in de buitenlucht komt.

Dit lijkt me ideaal! Ik ben ook van plan om eens van die Geox schoenen te gaan proberen omdat ik nogal zweetvoeten heb. Ik geloof best dat het kan werken als mijn voeten kunnen ademen ipv in die strakke schoenen onder mn nette pak.

Hebben mensen al ervaring met Geox producten?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Klinkt erg goed! :) Maar ik heb over die schoenen al gehoord dat ze vrij prijzig zijn... Dan zal een colbertje al helemaal duur worden vrees ik. Even in de gaten houden. :)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hahah laat ik in een schoenenzaak werken en geox verkopen!!
Zal julli euit jullie dromen helpen!!
Geox is GEEN medicijn het is alleen dat het vocht sneller zal verdwijnen door de membranen.
Ook hier geld bij de een is het goed genoeg maar voor de ander nog geen oplossing ook is het afwisselen van schoenen nodig ook als je geox hebt!!!!

Proberen kan altijd voor zweetvoeten geld wel de volgende "regel" leren schoenen aan binnen en buitenzijde. vaak sokken verwisselen (katoen).
Kim
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Niemand zegt toch dat het een medicijn is..?
Ik ga die schoenen eens proberen.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi John,

Nee zeg ook niet dat JIJ dat zegt maar dat is iets wat wij veel in de winkel te horen krijgen van de klanten die ermee terugkomen omdat ze nog steeds zweetvoeten hebben!!!
Tuurlijk kun je ze proberen!!
Laat me ff weten wat jij ervan vind!!

Kim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht