vlekken in kleding

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
anoniempje

vlekken in kleding

Bericht door anoniempje »

Wat doen jullie daar tegen?
Is er een manier om het weer helemaal schoon te krijgen?

Ik krijg van die witte kringen in mijn kleding en op een gegeven moment wil dat er niet meer uit.
Dat witte blijft er in na het wassen en wordt plakkerig en hard.
Er zit dan niks anders op dan weggooien.
Ik heb verschillende deo`s geprobeerd TEGEN witte vlekken, maar bij mij blijft het afgeven.
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Is dat witte wat je beschrijft alleen het zout uit je porieren of zit daar ook de verschillende smeerseltjes bij?

Ik zitte eerder alles even in azijn, de kleur blijft dan goed en de vlekken trekken eruit.

Suc6
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Sinds ik voorwas met Biotex ( gewoon op 40 graden) heb ik er geen last meer van. Zelfs uit oude t-shirts waar al vlekken in zaten, verdwenen ze nog.
anoniempje

Bericht door anoniempje »

Vlekken van zout krijg ik er op zich nog goed uit, maar het gaat echt om de witte vlekken die de deo achterlaat.
Alle deo`s laten bij mij vlekken achter op kleding, ook degene die juist tegen die vlekken zouden moeten zijn. Misschien komt het doordat ik meer transpireer dan wat ``normaal`` is.
Ik probeer die vlekken er zo goed mogelijk uit te wassen, maar niet alles gaat weg, gelukkig zie je dat bijna niet aan de buitenkant van het truitje, maar het lijkt net alsof ik meer ga zweten als ik dat truitje aanheb doordat er al vlekken in zitten.

Sinds kort gebruik ik de deo-creme van Louis Widmer en ik vind dat deze inderdaad het zweten verminderd, maar helaas geeft deze ook weer iets af.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht