Bedorven kleding

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Long Anne-Marie
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 20:37
Contacteer:

Bedorven kleding

Bericht door Long Anne-Marie »

Hoi Allemaal,

Interessante tips op deze site!

Ik heb last van zweten onder mijn oksels. Dit is ongeveer 6 jaar geleden ontstaan na de geboorte van mijn dochter. Het zweten op zich vind ik niet zo'n groot probleem omdat ik vooral zwart draag maar de stank vind ik ronduit walgelijk. Ik denk zelf dat het een hormonaal probleem is maar mijn huisarts helpt me niet verder. Ik draag mijn kleding maar een dag en was ze daarna uit. De stank lijkt er echter in te blijven hangen en na een paar keer dragen, kan ik het weggooien. Door het zweten, komt de lucht gewoon weer door het schoon gewassen shirt. En speciale wasmiddelen voor extra frisse kleding helpen niet..... dat lijkt de stank alleen maar erger te maken.

Heeft iemand ervaring met het wassen van zweetkl(i)eren?

Gr. Anne-Marie
tiepmiep
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 15:09
Contacteer:

Bericht door tiepmiep »

Hoi Anne marie,

Nou ook ik had daar dus last van. te walgelijk voor woorden voelde me altijd zo vies. Had altijd het gevoel dat mensen mij roken. Een mega was elke week omdat ik ook nooit eens iets twee keer kon aantrekken.
Ik ben er sociaal zo erg onder gaan lijden dat ik besloten heb om de thoracale sympathectomie te ondergaan. Maar misschien in botuline toxine wat voor jouw!

succes
zwetertje
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: di 20 feb 2007, 12:51
Locatie: Dieren
Contacteer:

Bericht door zwetertje »

tiepmiep schreef:Ik ben er sociaal zo erg onder gaan lijden dat ik besloten heb om de thoracale sympathectomie te ondergaan.
Hoi tiepmiep,

Ook ik ben op dit forum terecht gekomen vanwege de walgelijke geur die ik om me heen denk te dragen.
Niet dat ik overmatig veel zweet maar wel, naar mijn idee, overmatig vies ruik :oops: .
Nu ben ik aan het lezen geslagen op dit forum maar kom af en toe termen tegen die volledig nieuw en dus onduidelijk voor me zijn. Om niet straks niet meer terug te kunnen vinden waar alles stond stel ik mijn vragen maar gelijk, met het risico dat het antwoord heus wel ergens staat.
Nu is mijn vraag wat thoracale sympathectomie is.
Alvast bedankt voor je reactie.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Een thoracale sympathectomie is een operatie waarbij de zenuwen die de oksels en handen seintjes geven om te gaan zweten worden doorgesneden/gebrand.

viewtopic.php?t=387

viewtopic.php?t=192&postdays=0&postorder=asc&start=0
zwetertje
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: di 20 feb 2007, 12:51
Locatie: Dieren
Contacteer:

Bericht door zwetertje »

Angela schreef:Een thoracale sympathectomie is een operatie waarbij de zenuwen die de oksels en handen seintjes geven om te gaan zweten worden doorgesneden/gebrand.

viewtopic.php?t=387

viewtopic.php?t=192&postdays=0&postorder=asc&start=0
Hoi Angela,

Dank je wel voor je reactie. en ja, ik was er al bang voor dat het wel ergens zou staan wat ik nog niet gelezen had maar ik kwam op dit forum vanwege de kledingproblemen die ik ondervind en met het kledingtopic was ik natuurlijk begonnen. Sorry voor het ongemak daarvoor.
Lijkt me geen prettige operaties. Ik zal straks die topics lezen want ik heb nu al weer vragen maar wil niet weer dubbelop bezig zijn :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht