dryshield

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

dryshield
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 13 feb 2007, 19:32
Contacteer:

dryshield

Bericht door dryshield »

alle andere cowboys zijn hiervan zwakke aftreksels. het enige origineel biedt de totaaloplossing; van kleding tot pads. kijk maar naar rtl boulevard of bezoek meteen de website;

www.dryshield.nl
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: dryshield

Bericht door TomH »

dryshield schreef:kijk maar naar rtl boulevard
Nee, alles wat ze daar zeggen is zonder meer waar... :?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Iemand al uitgeprobeerd? Ik ben toch wel serieus aan het overwegen een t-shirt te bestellen. Maar ze zijn toch wel vrij prijzig, dus zou graag een ervaring van iemand horen. :?
Floor
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 09 mar 2007, 11:58
Contacteer:

DryShield

Bericht door Floor »

Ik werd er GEK van, die plekken en vlekken onder m'n oksels! Bij belangrijke presentaties tijdens m'n werk en op feestjes schaamde ik me soms dood :bloos .
Heb al die producten geprobeerd; Sweatex, OXL Pads en DryShield, maar die laatste is echt het best! Het is super-dun en neemt het vocht goed op. Natuurlijk moet ik ze soms effe vervangen, maar die plekken behoren tot de verledentijd, joehoe! :cheer
Ik bestel ze via de website, maar hoorde dat ze in Amsterdam en nog een aantal steden al in de winkel liggen (maar ja ik woon in het hoge noorden, moet dus blijkbaar nog even wachten...). Misschien ga ik die t-shirt ook proberen, dan lezen jullie dat nog, of heeft iemand ze al geprobeerd?
Advies van Floor is dus: DRIEHIELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :rd :D
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Re: DryShield

Bericht door Zwetertje1977 »

Je kan zo de marketing in Floor. ;)
Bedankt voor je reactie. :)
Mr Mike
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 20:41
Contacteer:

Bericht door Mr Mike »

Hallo Hallo,

Ik ben nu ook een tijd met Dryshield bezig en moet zeggen dat het echt erg simpel is en dat je er niets van merkt.... Tijdens feesten of opstap gaan merk je er gelukkig niets van !!!

Hallo Zwetertje, de T shirt heb ik ook al geprobeerd en hij zit erg lekker. Hij sluit goed op je lichaam aan en je merkt er niets van.... :)

Hebben jullie het al ondertussen geprobeerd?

Groetjes,

Mikie !!!
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Hoi Mr Mike, ik heb reeds een aantal producten besteld (zowel kleding als okselpads). Wanneer ik ze binnen heb en gedragen heb laat ik het weten. :D
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb gisteren voor het eerst een t-shirt van dryshield gedragen op een verjaardag. Het is een t-shirt waar de okselpads al in genaaid zitten.

Het t-shirt vind ik net als de t-shirts van VM Care een beetje aan de dikke kant. Maar ik ben er verder wel tevreden mee. Er waren geen zweetplekken zichtbaar of geurtjes merkbaar ondanks dat ik last had van overmatig zweten.
Mr Mike
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 20:41
Contacteer:

Bericht door Mr Mike »

Hee Zwetertje,

Ik ben blij dat je een goed gevoel hebt over gehouden met de shirts...

Ik heb hem vandaag met dat warme weer ook aan en hij zit heerlijk !!. Door de week gebruik ik nog wel de pads naar het werk maar daarna doe ik lekker mijn Dryshield shirt aan !!

Groetjes,

Mr mike
Duplo
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 20:17
Contacteer:

Bericht door Duplo »

Ik denk dat mijn overmatig zweten wordt verergerd doordat ik me schaam voor de zweetplekken onder mijn oksels. Ook als ik ze niet heb denk ik dat ik zweet, of voel dit zelfs (fantoomzweten), maar bij nadere inspectie blijkt dit soms niet eens zo te zijn. Vaak zweet ik echter toch gewoon, ondanks de peptalk die ik de hele dag door tegen mezelf hou...

Anyway, wellicht zijn die T-shirts met name een oplossing voor mensen zoals ik. Ik lijd namelijk niet aan HH, dus misschien zweet ik wel minder doordat ik weet dat niemand de eventuele zweetplekken zal zien...

Ik zou graag meer reacties horen van zowel tevreden als ontevreden gebruikers. Ik vind de shirts namelijk ook nogal prijzig en met ze waarschijnlijk zelf kopen (ik ben 18) omdat ik het idee heb dat mijn ouders mijn probleem (want dat vind ik het) niet als een echt probleem erkennen.

Wel erg onwennig om op een forum hierover te praten. Ik ben er normaliter alleen met mezelf mee bezig. Misschien dat communicatie over dit forum me zelfs al een beetje kan helpen. Ik hoop het in ieder geval :)
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb de shirts steeds vaker aan door dit warme weer, en ik moet zeggen ze bevallen me nog steeds heerlijk. Ik voel me veel zekerder in deze shirts.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Nou, kheb zojuist ook maar een bestelling geplaatst bij dryshield. Ik heb een T-shirt (met 'ingebouwde' okselpads) en 2 herbruikbare okselpads voor extreme zweters besteld. Meteen maar de duurste pads gekocht, als die al niet werken hoef ik die andere ook niet te proberen. :) Toch wel prijzig al met al, 35,90 euro incl. verzendkosten... Naja, je moet er wat voor over hebben toch?

En nou maar hopen dat de shirts niet zo bagger zijn als die van VM Care. Die waren heel dik en voelde erg klam aan van binnen.
Mr Mike
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 20:41
Contacteer:

Bericht door Mr Mike »

Hi Tom!

Hoe is in die warme periode gegaan met je shirts van Dryshield? Ik heb gelukkig kunnen genieten van het mooie weer zonde last te hebben.....

Groeten,

Mike
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Errmm nou... Ik heb dus klein beetje het verkeerde shirt besteld... Hahaha. Ik heb het gewone shirt besteld ipv het shirt met de 'ingebouwde' okselpads. Ik heb met Dryshield gemaild en ik kan het shirt terugsturen en tegen de meerprijs het andere shirt bestellen. Maar ik zit tot over mijn oren in het werk (druk op de zaak) dus ik heb nog geen tijd gehad om het terug te sturen.

Ik heb ook 2 losse okselpads besteld maar vanwege grote belangstelling voor het product kunnen deze niet snel geleverd worden. Das nog even afwachten dus.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

lijkt al aardig op vm care ..... niet leverbaar....... sorry kon het niet laten.
Plaats reactie