speciale bh met okselbeschermer eraan

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
sexyheksie
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 09:59
Contacteer:

speciale bh met okselbeschermer eraan

Bericht door sexyheksie »

hallo was op mp aan het neuzen en ik vond daar bh's waar een okselbeschermer aanzit en in die okselbeschermer kun je speciale pads doen soort inlegkruisjes.zag ook dat de pasjes(zo noemen ze de okselbeschermer aan de bh) los te verkrijgen zijn heb ze gelijk gemailt of ze in elke bh passen aangezien ze de bh,s verkopen vanaf maat b en ik a heb haha ik zal jullie even het adres geven www.jolikable.com
zodra ik antwoord heb ga ik ze zeker proberen mensen hoop dat jullie er wat aan hebben!! succes
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

zijn dat van die oerdegelijke bh's of ook wel leuke sexy dingen.
Wat mij opvalt bij alle producten shirts ed zijn allemaal wit of Zwart en oerdegelijk.
WIJ WILLEN OOK LEUKE DINGEN EN KLEUREN ONDANKS DAT WE HH hebben.

Gr Kim
sexyheksie
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 09:59
Contacteer:

Bericht door sexyheksie »

kimmy schreef:zijn dat van die oerdegelijke bh's of ook wel leuke sexy dingen.
Wat mij opvalt bij alle producten shirts ed zijn allemaal wit of Zwart en oerdegelijk.
WIJ WILLEN OOK LEUKE DINGEN EN KLEUREN ONDANKS DAT WE HH hebben.

Gr Kim
moet eerlijk zeggen dat het niet de mooiste en leukste zijn daarom gevraagt of je ze aan elke bh kan bevestigen heb nog geen antwoord op mijn mail gehad wacht het dus nog maar even af
gr
sexyheksie
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 09:59
Contacteer:

bh

Bericht door sexyheksie »

hey
heb antwoord gekregen over de bh ze passen alleen op de bh's die hun hebben of je moet zelf drukkertjes bevestigen in je bh.en natuurlijk willen wij ook leuke bh's maar als ik moet kiezen tussen natte plekken of geen plekken en een wat mindere bh ga ik voor het laaste.alles beter als giga zweet plekken
anonima
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 sep 2008, 19:51
Contacteer:

Bericht door anonima »

de site werkt bij mij niet, maar het lijken me wel hele handige dingen!
is de site opgeheven ofzo, want de rest van mn internet doet het wel gewoon, en dat zou jammer zijn..
Pleun
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 22:57
Contacteer:

Re: speciale bh met okselbeschermer eraan

Bericht door Pleun »

Ik werk in de horeca en kan dan echt geen natte oksels gebruiken. Ik naai dan met breed elastiek een x onder mijn oksels aan de BH bandjes. Daar tussen leg ik maandverband. Plakrand naar buiten. Daaroverheen een strak zwart t shirt zodat alles goed blijft zitten. We werken gelukkig met zwarte blouses. Soms even de maardverbandjes vervangen in de wc, want soms kan ik ze na een uur al uitwringen. Ze hebben gelukkig nog nooit iets gemerkt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht