NIEUWE METHODE IN BELGIE!!!

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Maggie
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 21:48
Contacteer:

Bericht door Maggie »

Hamid,

De operatie heeft mijn leven drastisch veranderd. Ik vond het het meer dan waard (een weekje pijn gehad). Ik kan alleen maar balen, dat ik zo laat die stap heb gezet.
In het begin had ik wel dat ik meer zweette elders over mijn lichaam (ik deed het voornamelijk voor mijn gezicht), maar dat is wel gestabiliseerd (bovendien kun je je daar ook nog wel enigszins op kleden).
Ik ben er zo blij mee! Ik zweet nu nog wel een beetje over der est van mijn lichaam, misschien wel iets meer dan een ander, maar gezichtszweten + handen zijn kurkdroog, ik kan er nu prima mee leven!

Heb je wel eens oxybutinine gebruikt?
Dat hielp bij mij ook erg goed.
De chirurg vertelde me dat als de oxy goed aanslaat, de operatie waarschijnlijk ook goed zou aanslaan. DAt was dus ook zo.
Misshcien kun je anders eerst die oxy proberen?

Ik hoop dat je ook een manier vindt om er beter mee om te gaan! Ik weet hoe erg het is!!! Vooral op sociaal vlak voel ik me veel prettiger en vrijer!

Succes & mocht je nog iets willen weten, laat het me dan gerust weten.
Groeten Maggie
Hamid
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 22:36
Contacteer:

Bericht door Hamid »

Maggie schreef:Hamid,

De operatie heeft mijn leven drastisch veranderd. Ik vond het het meer dan waard (een weekje pijn gehad). Ik kan alleen maar balen, dat ik zo laat die stap heb gezet.
In het begin had ik wel dat ik meer zweette elders over mijn lichaam (ik deed het voornamelijk voor mijn gezicht), maar dat is wel gestabiliseerd (bovendien kun je je daar ook nog wel enigszins op kleden).
Ik ben er zo blij mee! Ik zweet nu nog wel een beetje over der est van mijn lichaam, misschien wel iets meer dan een ander, maar gezichtszweten + handen zijn kurkdroog, ik kan er nu prima mee leven!

Heb je wel eens oxybutinine gebruikt?
Dat hielp bij mij ook erg goed.
De chirurg vertelde me dat als de oxy goed aanslaat, de operatie waarschijnlijk ook goed zou aanslaan. DAt was dus ook zo.
Misshcien kun je anders eerst die oxy proberen?

Ik hoop dat je ook een manier vindt om er beter mee om te gaan! Ik weet hoe erg het is!!! Vooral op sociaal vlak voel ik me veel prettiger en vrijer!

Succes & mocht je nog iets willen weten, laat het me dan gerust weten.
Groeten Maggie
Hai Maggie,

Thanks voor je response. Mag ik je vragen wat een Oxybutinine behandeling inhoudt? Ik ben echt heel blij voor je dat je er eindelijk vanaf bent. Hoop dat ik er ook nog een keer vanaf kom.

Thanks
*****
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 29 dec 2008, 17:55
Contacteer:

Re: NIEUWE METHODE IN BELGIE!!!

Bericht door ***** »

heey
ik ben in brussel geopereerd met die methode :D het is echt beter dan die methode in nederland. deze duurt maar 20 min. je hebt geen kans op een klaplong, en het zweten stopt er ook echt mee! ik kon na een week de hechtingen eruit doen en daarna alles weer doen wat ik eerst deed! het is echt een aanrader :D
x
ichigo
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 21:47
Contacteer:

Re: NIEUWE METHODE IN BELGIE!!!

Bericht door ichigo »

dus een andere methode dan ETS operatie ? hoe noemt die nieuwe ingreep juist ?
Plaats reactie