Wel of geen ETS operatie???

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Layla
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 04 jun 2018, 12:29
Contacteer:

Wel of geen ETS operatie???

Bericht door Layla »

Dag lieve lotgenootjes

Ik ben een dame van 35 en heb eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren last van zweethanden en voeten. Het zweten is echt zo extreem dat ik het nu echt zat ben. Ik heb al heel veel gedaan om dit probleem dragelijk te maken maar niets hielp echt goed. Het laatste wat ik heb gedaan was iontoforese. Dit hielp goed en zo heb ik ook redelijk normaal kunnen functioneren op het werk. Alleen is iontoforese best pijnlijk en tijdrovend en het resultaat is niet blijvend. Ik heb het tijdens mijn zwangerschap niet gebruikt omdat het zeer afgeraden werd. Oh wat voelde ik mij slecht. Het zweten was weer terug en ik was weer bezig het te verstoppen voor mensen. Het zweten is voor mij een enorm probleem en hoop echt dat ik een oplossing hiervoor vind. Ik lees veel goede maar ook slechte verhalen over de ETS operatie. Soms overweeg ik het ook maar twijfel en heb angst voor de operatie. Stiekem hoop ik ook dat Mira Dry binnenkort met iets komt voor de handen en voeten. Groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Wel of geen ETS operatie???

Bericht door Thijs »

Hoi Layla

Welkom op dit forum. Informeer eens vrijblijvend bij de hyperhidrosis-kliniek.nl
Als je dan toch een ets wilt doen zou ik het in ieder geval overwegen daar te laten doen. Zij hebben een vernieuwde ets ontwikkeld. Lees je goed in hier en stel alle vragen die hebt. De miradry voor handen/voeten zit er in de nabije toekomst niet in heb ik vernomen. Lees je vooral heel goed in. Dit forum staat vol met interviews, ervaringen en informatie.....
Layla
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 04 jun 2018, 12:29
Contacteer:

Re: Wel of geen ETS operatie???

Bericht door Layla »

Dank je wel Thijs voor je bericht.
Ik ben inderdaad info aan het verzamelen en de hh kliniek maakt een goede indruk op basis van reviews en zij voeren de ingreep het meest uit vergeleken met andere ziekenhuizen. Ik ga ook zeker dit forum goed doorspitten. Bedankt voor het creëren van een platform voor ons
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Wel of geen ETS operatie???

Bericht door Hissederim »

Probeer eerst met botox en als dat ook niet wil dan ga over naar ETS maar pas op,om handprobleem af te komen,als mis gaat en je krijgt compensatie zweet,moet je ermee leven,ik leef bijna 12 jaar,huilen heeft geen zin en spijt ook geen zin,dan moet je leven hellemaal opnieuw aanpassen,veel succes..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht