Hyperhidrosiskliniek geen wachtlijst!

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Alida
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 14:46
Contacteer:

Hyperhidrosiskliniek geen wachtlijst!

Bericht door Alida »

Hoi,

Nav het verhaal van Lieke heb ik gebeld met de hyperhidrosiskliniek in Delfzijl. Ik kreeg een zeer aardige mevrouw aan de telefoon, die alles - ook mbt verzekering - goed uitlegde. Dan het goede nieuws. Gelukkig geen wachtlijst van 23 maanden! Dit heeft te maken met het openen van de kliniek; dat traject heeft twee jaar geduurd en daar hebben mensen mee te maken gehad die rond die tijd zijn aangemeld. Vandaag (dinsdag) gebeld en ik kan zaterdag al terecht voor een eerste gesprek. Als alles dan in orde lijkt, kan ik een afspraak maken voor een operatie. De wachttijd hiervoor is ook te verwaarlozen, zo'n 6 weken. Dat hangt ook beetje van de periode af natuurlijk (augustus wordt niet geopereerd).
Wordt vervolgd,
IJda
Lire
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 26 mei 2013, 13:57
Contacteer:

Re: Hyperhidrosiskliniek geen wachtlijst!

Bericht door Lire »

Wauw, wat een goed nieuws! Heel veel succes IJda, houd je ons op de hoogte?
Alida
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 14:46
Contacteer:

Re: Hyperhidrosiskliniek geen wachtlijst!

Bericht door Alida »

Dat zal ik doen! Ik droom nu voorzichtig van gekleurde shirtjes :)
Alida
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 14:46
Contacteer:

Re: Hyperhidrosiskliniek geen wachtlijst!

Bericht door Alida »

Wat ik nog even wil toevoegen mbt de HH kliniek is dat je erop moet rekenen de operatie vooruit te betalen. Dat is ongeveer 7000 euro. Ik krijg via OHRA 100 procent vergoed, marktconforme tarief. De rekening wordt daags na de operatie bij OHRA ingediend en dan is het even afwachten hoe lang het duurt voordat ze uitbetalen. Marktconform tarief betekent in mijn geval dat ik zo'n 500 euro zelf moet betalen. Gelukkig levert dit voor mij geen problemen op, maar ik kan me voorstellen dat dit soms wel zo is.

groet IJda
Plaats reactie