Operatie in zicht

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Eveline
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 19 jul 2010, 11:34
Contacteer:

Operatie in zicht

Bericht door Eveline »

Hallo allemaal,

De zoektocht is klaar, de onzekere periodes zijn voorbij! De operatie is gepland op maandag 7 februari word ik dan eindelijk geholpen. In het ziekenhuis in Dordrecht door een arts die al 8 jaar ervaring heeft met deze operatie. Ze gaan via een kijkoperatie aan de voorkant, mijn zenuw afklemmen die de zweetcirculatie in mijn oksels en armen reguleert. Per zenuw twee kleine klemmetjes. MOcht ik ooit op wat voor manier ontevreden zijn of het resultaat niet goed zijn, kunnen ze de klemmetjes er tussen uit halen en is alles weer zoals het was. Het mooiste is, is dat deze operatie compleet vergoed wordt door het ziekenfonds. De arts is echt enorm aardig en ik heb er alle vertrouwen in.

Nu heb ik veel horrorverhalen gehoord over dit soort operaties, en ook lees je die hier. Echter, die operaties zijn van soms wel vijf jaar geleden. De wetenschap stat natuurlijk niet stil, dus wie weet hoor ik straks bij een van de succesverhalen. Dus ik onderga het gewoon, wie weet ben ik wel een geluksvogel en valt het allemaal mee en ben ik straks compleet tevreden en ga ik droog het leven door.

Ik laat het weten hoe het gegaan is.

Groetjes
Eveline
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht