operatie

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

bubbeltjeblub
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 22:13
Contacteer:

Re: operatie

Bericht door bubbeltjeblub »

hou thijs,

Inmiddels 3 weken verder... En het gaat al een heel stuk beter!!! Ik ben aan de veel betere hand en heb inmiddels al diverse shirtjes gehaald en aangehad zonder gaasjes en geen zweetdruppeltje te zien. geen vieze geur eigenlijk gewoon normaal!! zoals het hoort.. geen gaasjes meer en geen zeewier... de wond gaat bijna dicht. alleen de geurtjes van de wond is niet zo prettig maar dat gaat steeds beter..

Ook geen andere plekker waar ik ineens ga zweten eigenlijk gewoon alleen positief. Het was zeker een hel.. en niet leuk maar nu 3 weken later begin ik de positieve dingen te zien!!

Groetjes Romina
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: operatie

Bericht door Thijs »

Hoi Romina,

Das goed om te horen. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en dat je voortaan zweetvrij door het leven mag gaan!! toppie!

Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.....

Groetjes Thijs
bubbeltjeblub
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 22:13
Contacteer:

Re: operatie

Bericht door bubbeltjeblub »

hoi thijs.

5 weken verder.. En het gaat eigenlijk echt goed nu!!! Me linkeroksel is al helemaal dicht en het litteken is echt minimaal geworden. Rechts nog niet helemaal maja die is ook helemaal opengegaan.. dus dat duurt nog wel ietsje langer. Inmiddels geen verband meer en ook de pijn is echt te doen. Alleen tijdens me menstruatie is het wat gevoeliger maar dat is echt geen pijn meer te noemen.

Na alle nare dingen rondom deze operatie ben ik nu echt zeer tevreden! Ik heb nog geen druppel zweet gehad en helemaal droog ook tijdens een inspanning zoals traplopen op zwaar tillen. Ook geen compensatie zweet. Nergens.. Dus ik ben nu achteraf zeer tevreden en blij dat ik het heb gedaan. Het deed pijn. en het is zeker geen leuke opnamen en genezing geweest maar nu! Echt ik kan niet wachten tot het zomer is. En ik tijdens concerten helemaal uit me dak kan gaan zonder dat ik bang ben dat mensen me ruiken.

Het enige nadeel is nu dat ik er nu pas achter kom dat al me kleding stinkt.. Dat is best confronterend dat ik daar dus al die jaren mee rondgelopen heb. Die geur was zo normaal geworden voot me dat ik het op een gegeven moment niet meer rook zoals andere het geroken moeten hebben..

Ik zou de operatie niet gauw nog een x doen maar als ik nu het resultaat zie ben ik toch erg blij. Ik raad het zeker mensen aan. Alleen is het gewoon een heftige operatie maar achteraf zeker de moeite waard.

Bedankt voor je hulp, je advies en interesse.

Groetjes Romina en sterkte met je eigen hyperhidrose en ik hoop ook voor jou een goede oplossing.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht