zweetklieren weghalen duitsland

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

hugow
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 16:58
Contacteer:

Re: zweetklieren weghalen duitsland

Bericht door hugow »

dus de curretage wat ze in duistsland doen heeft geen gevolgen van compensatoir zweten op andere plekken ? en als ik het goed hebt is dit een andere methode dan wat ze in de mauritsklinieken doen (2 kleine sneetjes)
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: zweetklieren weghalen duitsland

Bericht door jp »

De zuigcurrettage in Duitsland wordt door zeer ervaren dermatologen gedaan. Zij hebben ook een onderzoek gepubliceerd waarin duidelijk wordt aangegeven dat geen enkele patient uit het onderzoek na een jaar last kreeg van compensatoir zweten.
Echter ik ben in dec 2007 geopereerd en heb nog steeds kurkdroge oksels. Jammergenoeg moet ik melden dat ik sinds 6 weken ( dus na bijna 2 jaar0 ineens last heb gekregen van zweten benen en rug. Erg vervelend! Probleem is natuurlijk of hier sprake is van compensatoir zweten of dat dit zonder operatie ook begonnen zou zijn. Momenteel zoek ik contact met Bochum en vraag om opheldering. Indien dit compesatoir zweten zou zijn zou is dit dus erg belangrijk voor andere mensen die deze operatie willen ondergaan ( of een soortgelijke operatie).
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: zweetklieren weghalen duitsland

Bericht door Thijs »

hugow schreef:dus de curretage wat ze in duistsland doen heeft geen gevolgen van compensatoir zweten op andere plekken ? en als ik het goed hebt is dit een andere methode dan wat ze in de mauritsklinieken doen (2 kleine sneetjes)

Ik heb vandaag de mauritskliniek in Den haag gebeld. Zij doen helemaal geen operatieve behandeling om overmatig zweten onder de oksels tegen te gaan.

Mijn vraag aan jou is welke vestiging van de Mauritsklinieken doet deze behandeling dan wel ??
Anna
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 21:28
Contacteer:

Re: zweetklieren weghalen duitsland

Bericht door Anna »

jp schreef:De zuigcurrettage in Duitsland wordt door zeer ervaren dermatologen gedaan. Zij hebben ook een onderzoek gepubliceerd waarin duidelijk wordt aangegeven dat geen enkele patient uit het onderzoek na een jaar last kreeg van compensatoir zweten.
Echter ik ben in dec 2007 geopereerd en heb nog steeds kurkdroge oksels. Jammergenoeg moet ik melden dat ik sinds 6 weken ( dus na bijna 2 jaar0 ineens last heb gekregen van zweten benen en rug. Erg vervelend! Probleem is natuurlijk of hier sprake is van compensatoir zweten of dat dit zonder operatie ook begonnen zou zijn. Momenteel zoek ik contact met Bochum en vraag om opheldering. Indien dit compesatoir zweten zou zijn zou is dit dus erg belangrijk voor andere mensen die deze operatie willen ondergaan ( of een soortgelijke operatie).

Hallo JP.
Ik zit nu voor het eerst op dit forum en was heel geïnteresseerd geraakt in de operatie zuigcurrettage.
Goed zoals je je best doet om anderen op de hoogte te brengen van alles wat hier bij kan komen kijken.
Maar ik lees nu over het (wellicht) compensatoir zweten waar je last van heb gekregen.
Daarvoor zou je gaan informeren bij de arts in Duitsland.
Wat heeft hij hierover kunnen vertellen?
Plaats reactie