Zweetklieren weghalen

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

rookie
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 11:48
Contacteer:

Zweetklieren weghalen

Bericht door rookie »

Hallo, ik ben via mijn huisarts bij een dermatoloog terechtgekomen vanwege mijn klotsende oksels. Na twee keer een botox behandeling bij Carpe (werkt nagenoeg niet) dacht ik om via mijn huisarts een behandeling in NL te krijgen.

Zelf had ik voorgesteld om een behandeling in de Mauritskliniek te Nijmegen. Deze kliniek geeft aan dat alle behandelingen 100% vergoed worden bij elke verzekeraar!!

Vandaag had ik een afspraak bij een Dermatoloog. Situatie voorgelegd, ook dat ik al twee behandelingen in Belgie had gehad.

Tot mijn schrik :shock: begon deze Dermatoloog dat er niets anders op zat dan een operatie. Zweetklieren weghalen via een kleine snee. Dit lijkt me doodeng en erg pijnlijk, maarja als het werkt heb ik het er wel voorover!

Misschien heeft iemand ervaring met deze behandeling bij de Mauritskliniek? :?:
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Dat is de thoracale sympathectomie.
Heb ik ook gehad en heeft bij mij niet geholpen!!
Bij anderen weer wel maar lees het forum eens goed door daar staat het allemaal wel op !!!!

Een advies!!
Je moet er voor de volle 100% achter staan om een operatie te doen en schrijf alles op wat je weten wil en zorg dat je daar goed antwoord op krijgt.
Laat dat allemaal goed op je inwerken en beslis dan pas of je het ervoor over hebt!!!
Het is niet zo dat je van het zweten af bent het kan elders terugkomen en misschien net als bij mij niet helpen!!
Maar in ieder geval succes met je beslissing!

Gr Kim
rookie
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 11:48
Contacteer:

Bericht door rookie »

Hoi Kim,