pijn na operatie

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: pijn na operatie

Bericht door TomH »

tom-miej schreef:
Het resultaat is nog steeds uitstekend overigens. Droge handen en oksels. Héérlijk :D

Volgende week donderdag een gesprek met de arts, en dan wil ik ook weer gaan sporten. Want normaal 4 tot 5x per week sporten (volleybal 3x, fitness 1x, hardlopen 1x) en nu niks doen is niet goed voor je haha ;)
Hoe gaat dat dan met sporten? Je sport heel fanatiek geef je aan maar dan is het juist wel prettig (en gezond voor je lichaam) dat je nog kunt zweten om je lichaam te koelen lijkt me. Moet je daar dan ook rekening mee houden met het sporten? Ik ga 1 à 2 keer in de week hardlopen en (probeer) 1x per week met de fiets naar het werk te gaan (31km enkele reis). Daar krijg ik het best wel warm van en dan ben ik wel blij dat ik kan zweten (omgekeerde wereld hahaha)
zonnetje23
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 19:04
Locatie: Huissen
Contacteer:

Re: pijn na operatie

Bericht door zonnetje23 »

Hallo,
ik heb me afgelopen vrijdag laten opereren in Arnhem ziekenhuis rijnstate, (dr. van sterkenburg) en ben vandaag zondag pas terug. 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. en heerlijk droge handen en oksels. heb nog wel wat pijn op de borst en met ademhalen, maar het gaat steeds beter. en er scheen nog wat lucht in de longen te zitten, maar dat gaat vanzelf weer weg hoop ik..

Groetjes
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Re: pijn na operatie

Bericht door Johnw »

TomH schreef:
tom-miej schreef:
Het resultaat is nog steeds uitstekend overigens. Droge handen en oksels. Héérlijk :D

Volgende week donderdag een gesprek met de arts, en dan wil ik ook weer gaan sporten. Want normaal 4 tot 5x per week sporten (volleybal 3x, fitness 1x, hardlopen 1x) en nu niks doen is niet goed voor je haha ;)
Hoe gaat dat dan met sporten? Je sport heel fanatiek geef je aan maar dan is het juist wel prettig (en gezond voor je lichaam) dat je nog kunt zweten om je lichaam te koelen lijkt me. Moet je daar dan ook rekening mee houden met het sporten? Ik ga 1 à 2 keer in de week hardlopen en (probeer) 1x per week met de fiets naar het werk te gaan (31km enkele reis). Daar krijg ik het best wel warm van en dan ben ik wel blij dat ik kan zweten (omgekeerde wereld hahaha)
Tot voor kort sportte ik ook redelijk intensief (3x per week). Daarbij blijf ik gewoon zweten, gelukkig maar. Ik zweet alleen niet meer in mijn handen. Ik heb ook het gevoel dat het zweten van mijn handen niet ter verkoeling was. Zelf als ik het koud had dan zweetten mijn handen. Er is verder dus niet zoveel veranderd.
tom-miej
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 20 dec 2006, 22:25
Contacteer:

Re: pijn na operatie

Bericht door tom-miej »

Ik sport weer volledig.

Dus 3x per week 2 uur volleybal, 1x fitness van een uurtje en 1x hardlopen 30min.
Ik merk wel dat ik wat meer op m'n rug zweet. Het shirt is zeg maar drijfnat, maar dat maakt niks uit met sporten.
Ik had het anders ook wel, net als de rest overigens, nu is het misschien net even wat eerder.

Daarentegen blijven m'n handen enorm droog en ook onder de armen blijft het droog.

Niks te klagen dus ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht