Vorige week met Dhr. Klinkenberg gebeld en ik sta nu op de wachtlijst voor de operatie..
Ik vraag me af hoe het nu met iedereen gaat en of er nog meer mensen zijn die de operatie hebben gehad?

Hoe is je operatie verlopen?Diffuse roodheid schreef: ↑vr 08 mar 2019, 15:13 Ik heb toevallig komende woensdag daar een operatie, ik ben best nerveus en ben benieuwd naar het resultaat, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik ook mijn twijfels heb om het uit te laten voeren ivm complicaties. Ik kan inderdaad ook nergens ervaringen terug vinden ook niet via dhr klinkenberg, ik weet wel dat er 1 is geopereerd en dat dit heeft geleid tot horner syndroom die kans is voor 1 procent aanwezig is mij verteld Mvg J
Hoe is je operatie verlopen?Werner schreef: ↑zo 10 mar 2019, 21:31 Ik kreeg juist te horen dat dat horner nog nooit was voorgekomen bij hun.
Hoe kijk je aan tegen de mogelijke harlekijn werking. Omdat de operatie niet in 1 maar in 2 keer wordt gedaan kan het zo zijn dat je tot de tweede operatie wel gaat blozen aan 1 kant..
Ik heb binnenkort ook mijn operatie. Ben erg benieuwd..
Ik neem aan dat jouw behandeling ook in tweeen wordt gedaan?
Veel succes woensdag!!
Dimitri schreef: ↑za 20 jun 2020, 13:55 Hallo,
Gisteren heb ik mijn 1ste operatie gehad. De operatie noemt sympathectomie en moet dus Inderdaad in 2* gebeuren. Normaal binnen 3 à 4 weken is de 2de gepland. Operatie heel vlot verlopen geen pijn geen hangend ooglid. Ik kijk ernaar uit wat de resultaten op lange termijn zullen zijn?? Kan iemand me hierop antwoorden?? Heeft iemand last van compensator zweten op andere plekken dus?? Had last van zweet in het aangezicht gepaard met blozen en nadien gaat dit over op de rest van mijn lichaam rug benen gewoon uit schaamte.
Maar ik raad het nu al iedereen aan ik voel dat dit de oplossing zal zijn voor mijn jaren lange zweet probleem
Hi!Hakunamatata schreef: ↑ma 03 aug 2020, 19:52 Hey Werner,
Deze operatie is in Januari 2020 gebeurd in ISALA Zwolle.
Ik ben vandaag begonnen met Oxybutinine..
Het geeft mij weer een beetje hoop dat het compensatoir zweten bij jou sterk is verminderd. Ik hoop zo erg dat dat bij mij ook gebeurd.. Hoelang duurde het bij jou voordat het begon af te nemen?
Het compensatoir zweten bij mij is niet normaal, niet mensenlijk en daardoor ondraaglijk..
Liefs.