ETS operatie werkt al na 3,5 jaar niet meer

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
coolleeytje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 09:58
Contacteer:

ETS operatie werkt al na 3,5 jaar niet meer

Bericht door coolleeytje »

Goedemorgen lieve forumleden,

Zoals mijn titel al doet vermoeden heb ik een vraag over de houdbaarheid van de ETS operaties.

Ik heb oktober 2016 mijn ETS operatie gehad en was er echt super tevreden over, tot 2 maanden geleden. Ik merk ineens weer dat mijn handen klammer zijn en voornamelijk mijn oksels zijn weer regelmatig drijfnat. De druppels lopen weer van mijn armen af en als ik gewoon rustig stil zit heb ik ook alweer zweetplekken in mijn kleding. Dit is zo vervelend, aangezien ze aangeven dat de operatie een houdbaarheid van 10 jaar tot levenslang heeft. Ik was voor mijn gevoel pas net wat zekerder over wat ik kan dragen zonder zweetplekken te hebben. Nu begint het weer opnieuw.

Wie heeft er nog meer de ervaring dat het zo snel alweer uitgewerkt is?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: ETS operatie werkt al na 3,5 jaar niet meer

Bericht door Thijs »

Das vreemd. Daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Mag ik vragen waar je je hebt laten behandelen? Misschien moet je contact met ze opnemen?
Hakunamatata
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 22 jun 2020, 18:52
Contacteer:

Re: ETS operatie werkt al na 3,5 jaar niet meer

Bericht door Hakunamatata »

Hey,

Wat vervelend!

Ik vraag me af hoe het nu met je gaat?

Heb je wel last van compensatoir zweten? Of is dat ook weg?

Liefs.
EM.D
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 27 sep 2021, 11:44
Contacteer:

Re: ETS operatie werkt al na 3,5 jaar niet meer

Bericht door EM.D »

coolleeytje schreef: ma 25 mei 2020, 10:35 Goedemorgen lieve forumleden,

Zoals mijn titel al doet vermoeden heb ik een vraag over de houdbaarheid van de ETS operaties.

Ik heb oktober 2016 mijn ETS operatie gehad en was er echt super tevreden over, tot 2 maanden geleden. Ik merk ineens weer dat mijn handen klammer zijn en voornamelijk mijn oksels zijn weer regelmatig drijfnat. De druppels lopen weer van mijn armen af en als ik gewoon rustig stil zit heb ik ook alweer zweetplekken in mijn kleding. Dit is zo vervelend, aangezien ze aangeven dat de operatie een houdbaarheid van 10 jaar tot levenslang heeft. Ik was voor mijn gevoel pas net wat zekerder over wat ik kan dragen zonder zweetplekken te hebben. Nu begint het weer opnieuw.

Wie heeft er nog meer de ervaring dat het zo snel alweer uitgewerkt is?
Beste, ik had gewild dat dat bij mij zo was. Ik heb extreem veel last van compensatoir zweten, wat een groot negatief effect heeft op mijn sociale leven. Ik hoop nog altijd dat er een reversal methode komt om hier vanaf te komen. Ik zou bijna tegen je willen zeggen: wees blij!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht