Oxybutynine

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Kleine16
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 09:07
Locatie: Bergeijk
Contacteer:

Oxybutynine

Bericht door Kleine16 »

Hee hee,
Jep ik ben een nieuweling, ik had paar dagen geleden deze site gezien, nouja heb de dokter gebeld voor een afspraak.

Heb hem deze site laten zien, en hij zei: Weer iets nieuws geleerd, want hij had er nog nooit van gehoord.
Nou omdat hij er nooit eerder mee heeft gewerkt geeft hij me de lage dosis van 2,5 mg.
Hij weet de bijwerkingen niet, maar het is normaal een medicijn voor de blaas. Hij heeft eerder voor deze klachten dit product nooit voorgeschreven omdat hij het niet wist.
Mijn vraag: Ik begin 1 x daags 2,5 mg. heeft dit al werking? Of is het eigelijk een te lage dosis om het te laten werken?

Ik moet het nu in elk geval proberen en over 3 weken terugkomen.
Hij wil graag weten hoelang een zo'n pil werking heeft, of het direct werkt en of dat het vantevoren moet worden geslikt. En moet blijven doorslikken. Of alleen zonodig. Of 1x daag 2,5 mg wel genoeg zou zijn.

Nou ik weet niet of jullie hier en daar nog wat informatie hebben. Ik ben topics aan het doorzoeken maar kan door de bomen het bos niet vinden..

Ben in elk geval blij deze site gevonden te hebben. Eindelijk verlost van de zwarte shirtjes :?
Het zou heilig zijn :P

Groetjes Suzanne
Kleine16
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 09:07
Locatie: Bergeijk
Contacteer:

Bericht door Kleine16 »

Komt er nog reactie of is dit forum niet meer actief?
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Niet direct zo boos worden!
Haha.
De dosis is voor iedereen verschillend je moet het gewoon uitproberen in overleg met je huisarts wat goed is voor jou.
iedereen reageerd verschillend op medicijnen dus zal het aangepast zijn aan jou lichaam!!

Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Hoi Suzanne,

Ik gebruik 2x per dag 5mg. Dus 2 pillen van 2,5 mg per keer. De werking start bij mij meestal binnen 30 minuten, en houdt ongeveer 4 a 5 uur aan.

Zoals Kim ook al aangaf, iedereen reageert verschillend op medicijnen, dus test het allemaal uit in goed overleg met je huisarts. Zo heb ik het ieder geval ook aangepakt.

Succes. En laat ons weten hoe het gaat.
Kleine16
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 09:07
Locatie: Bergeijk
Contacteer:

Bericht door Kleine16 »

Hee,
Jaa ik ga nu op controle!
En dan moet ik zeggen hoe het gaat.. Ik post hier als ik klaar ben met school even wat ik nu krijg :)

Ik hou jullie op de hoogte

(Sorry dat ik zo reageerde, was niet in bozezin bedoeld, meer uit vragende zin :))
Pixel Panic
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 15:35
Contacteer:

Eerste dag oxy!!!

Bericht door Pixel Panic »

Beste mensen,
ik ben gister eindelijk bij de dokter geweest en hij schreef het me meteen voot (oxybutynine).
Ik heb hem het zweetprobleem voorgelegd en gevraagd of ik dit eens zou mogen proberen.
Hij wilde het graag met me experimenteren en gaf me voor 4 weken oxy.
Eentje per dag om te proberen.
........................................................................................................................ zo gezegd.... werkt niet.
ik ga er morgen 2 tegelijk nemen om te kijken of het wat scheelt.

Vooralsnog verwacht ik er veel van.....
Ik laat mijn ervaringen weten!!!
Groetjes marco
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

Bericht door ro12 »

hallo allemaal,

ik gebruik al een tijdje oxybutynine. Eerst 3 keer per dag 2,5mg. Heb het nu verhoogd naar 3x per dag 5mg. Verder mag niet, maar het helpt nogsteeds niet, bij mij tenminste niet, wie heeft ook deze ervaring?
Pixel Panic
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 15:35
Contacteer:

Oxy or no Oxy?????

Bericht door Pixel Panic »

Hey mensen,

Bij deze mijn reactie op het gebruik van oxy.
Ik moest ook 1xdaags 2,5 mg nemen en 4 weken proberen, dit werkte niet dus pakte ik er 2 van 2,5 per keer ook nog niet echt iets gemerkt.
Als deze kuur van 2,5 op is ga ik vragen naar de 5mg.
Ik ga dan kijken of het met een hogere dosis beter werkt
Tot nu toe heb ik er alleen maar een droge mond van gekregen hahahahaha.

Groetjes
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

Bericht door ro12 »

hahaha ja die droge mond heb ik alleen hahah
alex d.
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 17:06
Contacteer:

Bericht door alex d. »

Dag mensen,

Ik ben nieuw hier, en ik wil graag wat meer weten over oxybutynine. Namelijk of het alleen helpt tegen a-functoneel zweten, dus zweten zonder dat je het warm hebt. Of dat je er minder van gaat zweten zelfs al ren je de halve marathon. Ik kan me voorstellen dat het in dat laatste geval best gevaarlijk kan zijn als je oververhit raakt.

Dank voor de info!
D3
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 23 feb 2007, 16:11
Contacteer:

Bericht door D3 »

Hallo,

even over deze tabletten. Als je er een droge mond van krijgt gaat je gebit er zeker van achteruit, in speeksel zit een stof die je tanden beschermen tegen schadelijke invloeden. Dus bij een droge mond heb je meer kans op tand bederf.
" als je wilt blijven lachen" :lol:

groeten van D3, die zweet als een otter en op zoek is naar de gezondste methode
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Wel de gezondste methode is naar mijn idee BOTOX.
Zie de topics daar!
Groet Ina
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht