Question from Poland.

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Karol.Pl
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 mar 2021, 10:01
Contacteer:

Question from Poland.

Bericht door Karol.Pl »

Hoi,
Om te beginnen waarschuw ik u dat ik google vertaler gebruik. Als iets onbegrijpelijk is, geef dan commentaar. Ik zal proberen in het Engels te schrijven.

Mijn naam is Karol en ik woon in Polen. Ik ben 26 jaar. Ik heb altijd last gehad van hyperhidrose. Vooral het gezicht. Sinds twee jaar bestel ik glycopirronium bij een Canadese apotheek. Helaas zijn de verzendkosten de laatste tijd aanzienlijk gestegen. Daarnaast is er altijd een risico dat de douane het pakket vasthoudt. U kunt het geneesmiddel niet legaal van buiten de Europese Unie bestellen.

Glycopirronium werkt erg goed voor mij. Daarom dacht ik of ik ze in Nederland kon kopen. Als het mogelijk was, zou ik naar Nederland komen voor een dokter en een apotheek. Kan ik een privéafspraak maken met een arts in Nederland en dit medicijn in een apotheek kopen zonder Nederlandse ziektekostenverzekering? Weet iemand wat de 100% prijs van het medicijn zou zijn?

Ik vraag hierbij om hulp. Misschien kent iemand een dokter met wie ik een afspraak zou kunnen maken. Om een ​​recept te krijgen.

Groeten.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Question from Poland.

Bericht door Thijs »

Zie PB
Toc
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 03 apr 2021, 08:59
Contacteer:

Re: Question from Poland.

Bericht door Toc »

Geachte meneer of mevrouw,

Ik wil ook mijn excuses aanbieden voor het gebruik van een vertaler, want ik kom uit Oostenrijk. Ik beantwoord ook graag in het Engels.

Ik sta voor hetzelfde probleem als ik dit medicijn in Oostenrijk krijg. Wellicht kunt u mij ook helpen hoe ik het bij een arts of apotheek in Nederland kan krijgen.

Bedankt voor je reactie.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Question from Poland.

Bericht door Thijs »

You need to scan the prescription from a doctor and email it to assistent@infinitypharma.com including your name and address.

They deliver throughout whole Europe. Costs for 90 glycopyrronium 1mg pills are 49,49 euro ex VAT + shipping costs.

gr Thijs
Toc
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 03 apr 2021, 08:59
Contacteer:

Re: Question from Poland.

Bericht door Toc »

Heel veel dank!
Plaats reactie