Eindelijk de oplossing?

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Kass
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 11 mar 2021, 10:30
Contacteer:

Eindelijk de oplossing?

Bericht door Kass »

Goedemorgen,
Al lange tijd ben ik op dit forum aan het lezen om er achter te komen of er een oplossing bestaat tegen mijn zweethanden. Al mijn hele leven heb ik last van overmatig zweten van mijn handen, voeten en oksels.
Het probleem van mijn voeten en oksels vind ik erg vervelend maar mijn handen vind ik verschrikkelijk!!
Mijn hele leven kronkel ik mezelf in bochten om dit te verbergen wat eigenlijk amper te doen is.
Eindelijk na 35 jaar heb ik vorig jaar na veel lezen hier de stap genomen om naar de huisarts te gaan, dit bezoek was erg teleurstellend. Mijn huisarts kapte mijn optie voor medicatie gelijk af en stuurde me weg met een aluminium oplossing waarvan ik eigenlijk al wist dat dit niks zou doen.
Vorige maand heb ik de huisarts terug gebeld voor een verwijzing naar de dermatoloog, hier kon ik vanmorgen terecht.
De dermatoloog bekeek mijn handen en vertelde gelijk dat hij mij glycopyrronium gaat voorschrijven en dat ik over een maand terug moet komen om het resultaat te bespreken. Ik ben zo blij dat de dermatoloog mijn probleem wel serieus neemt en nog zonder dat ik er zelf om gevraagd had mij dit medicijn voor heeft geschreven.
De apotheek moet de tabletten bestellen en heeft deze morgen binnen, ik hoop zo dat dit de oplossing is!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht