oxybutynine

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Femke-1990
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 02 jun 2019, 14:47
Contacteer:

oxybutynine

Bericht door Femke-1990 »

hallo allemaal. 

Tijdje terug heb ik hier ook een bericht geplaats omdat ik hyperhidrosis heb over heel mijn lichaam . Toen kreeg ik tips over bepaalde creme die voor billen borsten en benen is. En een creme speciaal voor voeten en handen . Bij mij werkte dit allebei totaal niet . Van de week toch maar eens de stap genomen om naar de huis arts te gaan en die heeft oxybutynine voorgeschreven. Ik moet beginnen met 1x per dag 2.5 mg . Als dit over 5 dagen niet werkt mag ik 2x per dag 2.5 mg proberen. Zijn er mensen die hier ervaring hebben met oxybutynine . En vanaf wanneer merkte je dat het echt ging helpen?

Ik hoop zo dat het bij mij werkt . Ik ben inmiddels bijna 30 en ik weet nog dat mijn basis school juf altijd tegen mn moeder zei . Wat heeft femke altijd een zweet handjes. Toen had ik het dus al . In de puber tijd kwamen mijn oksels en rest van mn lichaam er langzaam bij. Inmiddels zweet ik overal waar je maar kan zweten ....
Gezicht, rug ,onder borsten ,handen voeten in liezen zeg maar alles. Als dit werkt zou dit zoooo een opluchting zijn . En kan ik eindelijk dingen aan die ik nooit gedragen heb

Groetjes femke
Femke-1990
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 02 jun 2019, 14:47
Contacteer:

Re: oxybutynine

Bericht door Femke-1990 »

inmiddels ben ik 3 dagen bezig met 1x per dag 2.5 mg maar merk nog niks. Geen resultaat en geen bijwerkingen
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: oxybutynine

Bericht door Thijs »

Dan langzaam opbouwen volgens schema arts tot je wat merkt. Soms werkt he t helemaal niet bij mensen dan kun je het best glycopyrronium pillen proberen.
Femke-1990
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 02 jun 2019, 14:47
Contacteer:

Re: oxybutynine

Bericht door Femke-1990 »

Thijs schreef: zo 21 jun 2020, 11:34 Dan langzaam opbouwen volgens schema arts tot je wat merkt. Soms werkt he t helemaal niet bij mensen dan kun je het best glycopyrronium pillen proberen.
Ik ga vanaf vandaag 2x per dag proberen . Kijken of het werkt
Jongen2000
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: do 02 apr 2020, 14:04
Contacteer:

Re: oxybutynine

Bericht door Jongen2000 »

Hey, ik heb een beetje soortgelijke situatie als jij. Ik mocht beginnen met 3x daags 2.5 mg en dat is nog steeds erg weinig. Ik merk weinig als ik maar 1 pilletje per keer inneem, dus na een paar dagen ben ik zelf begonnen met 2x 2.5mg tegelijk innemen en dat 2x per dag. Dan merk ik wel een vermindering van het zweten. Zelf begin ik dan ook meer een droge mond te krijgen. Dat is wel een teken dat de medicijnen aanslaan en wat doen. Het is voor jezelf gewoon puzzelen welke dosering voor jou werkt, in welke situatie. Stel je gaat iets heel spannends doen, waar je normaal heel veel zou zweten, kun je misschien eens 3 pilletjes tegelijk nemen bijvoorbeeld.
Hakunamatata
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 22 jun 2020, 18:52
Contacteer:

Re: oxybutynine

Bericht door Hakunamatata »

Ik hoop dat het werkt Femke!

Ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij komt het door een mislukte ETS operatie.. Vind het vreselijk!!!

Ik ga ook aan de Oxybutynine in September..

Succes!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht