Oxybutynine bestellen?

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
steven007
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 04 apr 2010, 13:54
Contacteer:

Oxybutynine bestellen?

Bericht door steven007 »

Zijn er mensen op dit forum die deze pilletjes bestellen en kunnen opsturen naar mij?
Mijn huisarts en apotheker raden me deze pilletjes niet aan...
Ik ben nog minderjarig en mijn ouders willen de pilletjes op internet ook niet bestellen voor me :( Dit is natuurlijk zeer vervelend.
Ik heb niet echt last van overmatig zweten maar als ik bvb moet spreken voor een grote groep krijg ik altijd een rood hoofd :oops: en begin ik erna te zweten in mijn gezicht, dit is natuurlijk zeer irritant.

Anders heb ik nooit last van teveel zweten

Heeft er iemand tips of zijn er mensen die deze pilletjes bestellen post hier maar.

Mvg Steven
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Oxybutynine bestellen?

Bericht door TomH »

Hmmm, misschien vervelend om je te moeten vertellen maar als je huisarts je het medicijn niet aanraad dan is het denk ik ook niet verstandig om ze te nemen (via een omweg) Er zit misschien wel een hele medische verklaring achter en wij zijn ook geen doktoren en kennen je medisch dossier niet. Het zou wel eens gevaarlijk voor je kunnen zijn. Dit is niet de manier om aan de tabletten te komen, ga nog een keer bij de huisarts langs soms moeten ze eerst de situatie goed in zien.
steven007
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 04 apr 2010, 13:54
Contacteer:

Re: Oxybutynine bestellen?

Bericht door steven007 »

Mja misschien wel, maar als ik zie hoeveel mensen er hier die pillen 'krijgen' kan het toch niet zo ongezond zijn :p

Ik heb ook gelezen over homeopatische geneesmiddelen zoals Calcarea Carbonica D6, helpt dit, iemand ervaring mee ? of kennen jullie andere middelen tegen zweten in het gezicht ?

Mvg
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Oxybutynine bestellen?

Bericht door TomH »

steven007 schreef:Mja misschien wel, maar als ik zie hoeveel mensen er hier die pillen 'krijgen' kan het toch niet zo ongezond zijn :p
Op zich heb je een punt maar iedereen heeft hier de medicijnen op doktersvoorschrift en die kennen je medische achtergrond en wij niet. :) Gewoon nog een keer terug gaan naar je huisarts en nog een keer voorleggen. Je kunt ook verwijzen naar dit forum. Succes! :)
Ferry24
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 17:15
Contacteer:

Re: Oxybutynine bestellen?

Bericht door Ferry24 »

Ik krijg ze ook niet van de huistarts. Terwijl ik verder geen ernstige medische achtergrond heb. Daarom wil ik ze graag via internet of iemand bestellen. Iemand een idee hoe en waar??
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Oxybutynine bestellen?

Bericht door Thijs »

Als je ff googled dan kom je er zo achter..... maar ik adviseer een ieder om het via zijn/haar huisarts te regelen en als die dat niet wilt tja dan houdt het op. Of je moet naar een andere huisarts stappen... maar ik zou het niet zomaar bestellen via internet. maargoed, das mijn mening.

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht