Op de fiets

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Op de fiets

Bericht door ByrneGirl »

Hoi,

Ik moet iedere dag een uurtje fietsen. Ik heb veel verschillende deo's geprobeerd die eerst wel werken maar zodra ik gefietst heb niet meer. Zelfs deo voor sporters werkt niet!
Ik las hier dat odorex misschien werkt of syneo 5, maar weet iemand of dat ook werkt als je zo veel moet fietsen?

X
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Of het uberhaupt werkt is ook weer per persoon verschillend. En bij inspanningen zoals fietsen zweet je nou eenmaal nog meer dan anders. Ik zou zeggen, probeer eens een middeltje en kijk of het werkt. Ik zou beginnen met Odorex Extra Dry als ik jou was, want dat is niet zo heel duur. Als het niet werkt heb je tenminste niet meteen zoveel geld weggegooid. :)

Succes ermee!
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

Bedankt!
Ik zal kijken of ik het kan vinden in het dorpje hier om de hoek en dan is het proberen geblazen.

Ik zal jullie op de hoogte houden als iemand dat interessant vind (anders doe ik het toch wel ;))

X
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Wij willen alles weten !!!!!

Succes,

Kim
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

Zo, lekker geshopt vanmiddag. Ook even Odorex extra dry gekocht. Hij kostte inderdaad €2,20 wat mijn moeder best fijn vond haha!

Aangezien ik nu vakantie heb probeer ik het nu maar, dan weet ik gelijk of het ook werkt zonder dat ik meteen op de fiets spring.

Er zat een klein briefje bij wat misschien wel een tip is voor anderen. Er is een Odorex extra dry crème voor mensen met een gevoelige huid of voor mensen die allergische reacties kregen. Het kan ook direct na het ontharen worden aangebracht en bevat geen alcohol.
Wel is het voor dagelijks gebruik, maar zolang het werkt en geen/minder pijn doet zou het een fijn middeltje kunnen zijn. Ik ben het bij de drogist meteen gaan zoeken en het kost iets minder dan € 4,- dus ook nog goedkoop ;)
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

Zo, gisteren avond enthousiast dat spul op een watje gedaan en op mn oksels gedept. Ik voelde niets en ik zag niets, dus ik iets meer erop doen. Weer voelde en zag ik niets. Dus toen had ik zoiets van het zal wel.
Toen ging ik nog even tv kijken en prikte het wel een beetje, maar dat duurde ook maar 5 minuten. Ik had op dat moment in ieder geval wel het idee dat er wat op zat :P. De volgende ochtend enthousiast onder de douche gesprongen maar ik merkte niets. Ik zag wel dat ik de hele tijd niet had gezweet; 's nachts niet en tijdens het tv kijken ook niet. Dus ikke blij.
Nou maar hopen dat het vandaag ook helpt en dat het blijft helpen. :o
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

School is weer begonnen en ik ben heel enthousiast over het effect! Na het fietsen geen of nauwelijks zweetplekken :o Ik ben helemaal blij. Het helpt alleen niet zo goed tegen de geur :? Maar ik heb standaard deo in mijn tas :P
yessie
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 09 mar 2006, 15:57
Contacteer:

Bericht door yessie »

hey!

nou ik zweette wat af de laatste jaren.
de laatste maanden heel wat minder!
eindelijk kan ik weer eens een leuk truitje kopen..
k vind het lullig om te vertellen maar k ben er blij mee.
soms heb ik een week waarin ik wel weer extreem zweet.
dan schrik ik en denk; oohnee niet weer.
maar dan pak ik mn extra dry. gebruik dat en dan kan k er weer tegenaan. als ik dan toch nog moet rennen om de trein te halen en ik kom met een rode kop aan (en k heb het helemaal warm!) dan voel ik aan mn shirt; en die is wel warm/vochtig maar niet nat.YES. maarja, k denk dat het gewoon een periode van de puberteit was, waarin ik zooo ontzettend onzeker was (ook al hield ik toen vol van niet en lag het daar niet aan volgens mij :P ) maargoed, suc6 met het probleem in ieder geval. klinkt lullig,maar k bedoel het goed.

liefs yessie
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

lullig is het cker niej.
we snappen het wel.
maaruh die odorex extra dry werkt dus egt super goewd?
nou dan zal ik het maar ook eens proberen. ;)
Plaats reactie