Mannendeo's

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Mannendeo's

Bericht door Riian »

Ik gebruik sinds een maand nu AXE CLICK mannendeo. Met een blauwe bovenkant. Mannendeo's zijn over het algemeen sterker, en dit is dan een sterke mannendeo. Zelf ben ik vrouwelijk, maar het vermindert het zweten erg goed. Hopelijk kunnen meer meiden hier wat mee. En voor mannen is het misschien ook het proberen waard.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Bij mij heeft nog geen enkele deo gewerkt. Ik zag laatst een reclame van Adidas over een deo die vocht opneemt of zo? (het flitste nog net voorbij tijdens het zappen). Misschien dat ik die nog eens ga proberen. Maar deo's zijn voor mij eigenlijk alleen voor de geur, niet tegen het zweten zelf.
Thijs88
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 20 okt 2006, 17:18
Contacteer:

Bericht door Thijs88 »

ja klopt, ik heb die reclame ook gezien.

ze zeggen dat het ECHT een nieuwe formule heeft die transpireren sterk doet verminderen.

maar je weet het, tv-reclames kloppen bij lange na niet allemaal :?
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Ik heb die Adidas deo nu in gebruik. Ik zweet nog net zoveel als eerst. Misschien helpt het iets tegen de geur, maar na een lange dag voorkom ik dat ook helaas niet meer. De eerste dagen had ik heel plakkerige oksels met deze deo, daarna niet meer en voelt het gewoon als elke andere deo aan. Bij mij helpt het dus niet.
Mndy
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 27 okt 2006, 17:53
Contacteer:

Bericht door Mndy »

maar ruik je dan niet zo naar 'man' ? :o
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

Die nieuwe adidas werkt inderdaad voor geen meter. Dat was die deo die ik bedoelde toen ik zei 'deo voor sporters'.
AnneMerle
Beekje
Beekje
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 15 okt 2006, 23:24
Contacteer:

Bericht door AnneMerle »

:lol: Moest wel lachen om die reclame.

Vooral dat stukje waarin ze met de computer een soort netje hadden gemaakt onder de oksel. Yeh right! dachtik. Eerst zien, dan geloven.
Het blijkt wel weer hier:onzin.

Groetjes

AnneMerle
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

AnneMerle schreef::lol: Moest wel lachen om die reclame.

Vooral dat stukje waarin ze met de computer een soort netje hadden gemaakt onder de oksel. Yeh right! dachtik. Eerst zien, dan geloven.
Het blijkt wel weer hier:onzin.

Groetjes

AnneMerle
Dat het bij anderen niet werkt, wil nog niet zeggen dat het bij jou niet kan werken. :) Ik ga het in ieder geval wel proberen (zodra ik door mijn huidige voorraad deo's heen ben... ;) )
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Bericht door Riian »

Mndy schreef:maar ruik je dan niet zo naar 'man' ? :o
Mn vriend en ik gebruiken nu dezelfde deo :hart Als dat niet romantisch is weet ik het ook niet meer ;) Maar ik merk er tenminste niks van. En daarbij, door het zweten ruik ik mn eigen deo zelden :roll:
jasmijn

stinkklier laten verwijderen?!

Bericht door jasmijn »

Hallo
ik ben nieuw op de site.IK heb al sinds m'n 10 last van over matige transpiratie en van transpiratiegeur, vooral onder de oksels.
Nou denken velen om je heen dat het met slordigheid t emaken heeft.Maar dat is niet bij iedereen zo.
Ik heb eens aan m'n huisarts gevraagd m'n stinkkklier maar te laten verwijderen.Dat kon hij niet, zei hij.

Heb "bijna" van alles geprobeerd...

ik vraag me nog steeds af of het echt niet beter is die klier maar te laten verwijderen.Zodra het kan ben ik de eerste in de rij!!!
Plaats reactie