Syneo 5

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

maar hoeveel kost syneo dan:?:
en waar kan je het kopen:?:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

syneo5 kost 25 euro en is te koop bij de DA drogisterijen.
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

ow okey.
haha wel een bietje duur he?:oops:
vind je niej?:oops:
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Maandag had ik een sollicitatiegesprek, witte blouse aangedaan die na afloop van het gesprek kringen had tot halverwege mijn middel. Abnormaal groot dus.

Vandaag weer een sollicitatiegesprek gehad, alleen gisteravond maar weer eens een poging met Syneo5 gewaagd. Wonder boven wonder, geen kringen vandaag na afloop van het gesprek. :D

Net meteen maar een nieuwe bus gekocht. Verkooppunten vind je via de volgende link. http://www.heijne-import.nl/syNeo5_7.html
liantje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 20 jul 2007, 19:22
Contacteer:

Syneo 5

Bericht door liantje »

Hoi Allemaal,

Ik was vanmiddag op internet aant zoeken naar een middeltje tegen dat overmatig zweten van mij, toen kwam ik uit op deze site.
Ik las hier over Syneo 5 en Deoleen.
Ik ben vanmiddag meteen in de auto gestapt en heb beide middelen gekocht, want ik wordt echt knettergek van die zweetplekken, schaam me er dood voor!
Vanavond ga ik die syneo 5 proberen, hoop dat dit gaat werken.
Odorex extra dry hielp bij mij helemaal niet! Weet nie of dit bij anderen ook zo is?!
Mijn hoop is nu helemaal gevestigd op syneo 5, en die 18euro had ik er dus wel voorover!
Die verkoopster zei ook tegen mij dat ik ook beiden producten afwisselend kon gebruiken, aangezien je syneo 5 echt maar om de 5 dagen mag gebruiken, anders kun je kans krijgen op zwellingen enz.
Dus de andere dagen kan ik dan deoleen gebruiken. Ben heel benieuwd!

Alvast bedankt voor het idee over syneo 5 en deoleen, was ik anders vast niet opgekomen, en nu is kwestie van afwachten!
Groetjes! :D
wet girl
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:48
Contacteer:

Bericht door wet girl »

Hallo,

Deoleen helpt bij mij niet tegen de vlekken. Wel tegen de geur. Een plus punt. Veel gelezen en gehoord over syneo 5. Heb het vandaag gekocht en ga het vanavond voor het eerst gebruiken.

Hoop echt dat het werkt.

Groeten. :D
wet girl
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:48
Contacteer:

Bericht door wet girl »

Hai,

Donderdag voor het eerst syneo 5 geprobeert en sinds dien (ondanks een warm weekend) geen zweet plekken gehad.
IK wil niet te vroeg juigen maar dit weekend was ik de gelukkigste mens op aarde. Heb ik echtwel 18 euro voor over.

Nou maar hopen dat het blijft werken....
essolsz
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 25 nov 2007, 17:28
Locatie: Groningen
Contacteer:

ook tegen zweetplekken?

Bericht door essolsz »

Hey iedereen,
Helpt die syneo5 nou ook tegen het zweten zelf? Want in dit forum staat soms dat het wel helpt en bij sommigen staat dat het alleen tegen de geur helpt. Op de site van syneo5 staat niet of het ook tegen het zweten helpt. Er staat alleen van: zweten is normaal enzo.. Maar ik vind het een beetje erg duur om zo'n flesje te kopen als het toch niet helpt, want ik heb geen last van zweetgeur ofzo..

xx
Mus
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:21
Contacteer:

Bericht door Mus »

Vraagje:

Syneo5..is dat ongeveer hetzelfde spul als aluminium chloride dat ik via de huisarts heb gekregen?
If so, dan ben ik bang dat Syneo5 ook niet werkt voor mij :(
Plaats reactie