Onaangenaam geurtje al na uur nieuw kledingstuk

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Jo_Chester
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 10 aug 2006, 14:00
Contacteer:

Onaangenaam geurtje al na uur nieuw kledingstuk

Bericht door Jo_Chester »

Beste allemaal,

Sinds kort zweet en ruik ik al een half uur of een uur van mijn oksels nadat ik een nieuw kledingstuk heb aangetrokken. Ik dacht dat niemand dat rook, tot vandaag een collega vroeg of ik wel deo gebruik... :x
Later was ik wel 'blij' dat ze het had gezegd want ik ben gelijk gaan zoeken op internet en ben mede door de tips hier van deo's gelijk naar de winkel gegaan (heb zelfs middag vrij genomen hiervoor want ik wilde niet langer werken met dit gedoe). :oops: :cry:

Heb net rexona activ reserve en odorex extra dry gekocht en ben met de eerste begonnen. Ik hoop dat het helpt, nix is zo vervelend als niet lekker ruiken! In plaats van dat mensen me uit de weg gaan ga ik ze zelf al uit de weg! :o
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi ,

Welkom, heb je je collega ook uitgelegd wat je hebt??
Als je dat doet en vraagt of hij/zij je erop willen wijzen als ze wel wat ruiken helpen ze je ook om oplossingen te zoeken denk ik.

Wat heb je nu gehaald voor deo??
Kim
hilda
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:48
Contacteer:

Re: Onaangenaam geurtje al na uur nieuw kledingstuk

Bericht door hilda »

Jo_Chester schreef:Beste allemaal,

Sinds kort zweet en ruik ik al een half uur of een uur van mijn oksels nadat ik een nieuw kledingstuk heb aangetrokken. Ik dacht dat niemand dat rook, tot vandaag een collega vroeg of ik wel deo gebruik... :x
Later was ik wel 'blij' dat ze het had gezegd want ik ben gelijk gaan zoeken op internet en ben mede door de tips hier van deo's gelijk naar de winkel gegaan (heb zelfs middag vrij genomen hiervoor want ik wilde niet langer werken met dit gedoe). :oops: :cry:

Heb net rexona activ reserve en odorex extra dry gekocht en ben met de eerste begonnen. Ik hoop dat het helpt, nix is zo vervelend als niet lekker ruiken! In plaats van dat mensen me uit de weg gaan ga ik ze zelf al uit de weg! :o
:hoi

ik heb ook altijd veel last gehad van zweetlucht, tot ik in tsjechie rexona ative reserve oxygen kocht. (deze verkopen ze jammer genoeg niet in nederland) en dit hielp heel goed, ik zweet nog wel wat natuurlijk niet prettig is maar stink niet meer. Als ik iets gebruik om het zweten te onderdrukken, dan zweet ik meer in mijn liezen en op mijn rug, dus ik ben allang te vreden. Deze deo is trouwens wel te koop via e-bay. Hij werkt echt de hele dag, ik hoef nu dus geen washandjes en kleding meer mee tenemen als ik een dagje weg ga. :D
Plaats reactie