Syneo5 VS Odaban

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Ik heb Odaban ook gebruikt, maar ik kan er niet tegen. Ik kreeg er zelfs blaasjes van... :shock: Ik heb het 2/3 x geprobeerd en zelfs eerst nog op een watje gespoten voor het opbrengen en ook met talkpoeder gwerkt (voor het prikken idd). Met Odorex Extra Dry kreeg ik op een gegeven moment ook uitslag. Na lange tijd dat weer gebruikt en het prikte toen niet echt. Maar helpen doet het nu ook niet echt meer... :cry:
Ik denk dat het bij iedereen verschillend werkt. Ik ben blijkbaar erg gevoelig. Ik blijf gewoon maar doorzoeken dus.
Niek
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 22:17
Contacteer:

Bericht door Niek »

Het prikt bij mij inderdaad ook. Op de rest van het forum lees ik ook dat meerdere mensen daar last van hebben. Volgens mij is dit normaal. Alleen natuurlijk wel vervelend. Maar ach, het helpt, en dat vind ik het belangrijkste!!! :D
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

dan zijn er toch wel meerdere dingen die je kunt proberen!!!
Jeuk is ook niet de bedoeling!!!!!!
Kim
Leolux
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 31 okt 2006, 11:23
Contacteer:

Bericht door Leolux »

Door de tips die ik op dit forum tegenkwam heb ik ook odoban besteld. Ik heb het nu dik een week in huis en weet niet wat me overkomt. Het werkt echt.
Probeer nu situaties uit die normaal tot regelrechte dambreuken op mijn voorhoofd leidden en nu, vrijwel niets. Ben hier heel gelukkig mee.
Van prikken van de huid heb ik ook wel een beetje last, vooral als mijn huid erg droog is. Maar dit weegt niet op tegen het nauwelijks meer zweten.
Plaats reactie