Odorex Sensitive (edit 6 weken later: het helpt echt goed!)

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Dragongirl
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 23:11
Contacteer:

Odorex Sensitive (edit 6 weken later: het helpt echt goed!)

Bericht door Dragongirl »

Door dit forum wilde ik ook eens Odorex (extra) dry gaan proberen, gister dus op pad geweest maar kon het zo snel niet vinden. Ze hadden wel Odorex Sensitive, dus heb ik die gekocht.
En die helpt ook :ja
Vandaag zelfs uitgetest met autorijles, ben ik nooit zenuwachtig voor ofzo, vind het juist leuk maar toch ga ik dr van zweten.... maar nu geen drupje hoor :prodentsmile
Deze deo voelt lekker zacht aan, ideaal voor gevoelige oksels zoals de mijne :cheer
Nu maar hopen dat het effect over een paar weken niet weg is, zoals ik hier lees, dat dat kan gebeuren...
Laatst gewijzigd door Dragongirl op wo 26 jul 2006, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
vinmen
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 15:04
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door vinmen »

Is dat hetzelfde spul of is het ander spul.. of weetje dat niet?

Ik heb ook ooit odorex extra dry geprobeerd, maar het werkte nauwelijks, en mn oksels brandden er zowat van weg, helmaal rood en geirriteerd daarna, ik dacht gwoon ff doorbijten, na een week heb ik het opgegeven.. :(

Neem aan dat het ongeveer hetzelfde spul is?
Dragongirl
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 23:11
Contacteer:

Bericht door Dragongirl »

Nou je hebt verschillende soorten Odorex.. dus zal wel een andere zijn...

Hier krijg ik iig geen uitslag van , en geloof me dat heb ik al snel met deo's.

Dit zit erin:
Aqua, Aluminium Chlorohydrate, Glycerin, PPG-15 Stearyl ether, steareth-2, Cyclopentasiloxane, Stearath21, allantoin, dimethicone, talc, parfum, BHT, triclosan, dipropylene glycol, boswellia serrata, Gossypium (pffff ik struikel bijna over m'n vingers :puh )

En verder staat erop dat er geen alcohol in zit en wel katoenolie.
vinmen
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 15:04
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door vinmen »

haha! bedankt voor reactie :D

Allumium herken ik... dat gebruik ik zelf ook zonder resultaat.. maar de rest.... (A) ik ben geen arts :o

Maar t is het proberen waard dus ga ik ook keer halen! bedankt :D
Dragongirl
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 23:11
Contacteer:

Bericht door Dragongirl »

Okee, ik heb ook geen idee wat het allemaal is hoor :)
Succes iig!!
Dragongirl
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 23:11
Contacteer:

Bericht door Dragongirl »

Nou we zijn bijna anderhalve maand verder en ik ben helemaal van het zweten af :gek :cheer :banaan :O Ik wilde dat ik deze deo 5 jaar eerder had....

Je hebt echt geen idee hoe blij ik ben :O Ook met deze hitte zweet ik niet meer dan een normaal zwetend iemand :D

Ik kan weer heerlijk al mijn leuke zomerkleren aan en voel me echt veel relaxter :)

Heb wel het idee dat ik iets meer op andere plekken ben gaan zweten zoals rug, buik en billen.. maarja juli is de warmste maand sinds eeuwen dus dat is misschien ook niet zo gek :P

Echt aan te raden dus mensen, dat Odorex!! Misschien dat het niet bij iedereen helpt maar het kán dus wel :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht