Odorex Extra Dry

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

merel_1992
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006, 12:10
Contacteer:

Syneo

Bericht door merel_1992 »

Ik gebruik nu syneo... neemt ook al iets af... maar elke week zonder zweten is welkom... irriteerd wel veel minder!
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Odorex Extra Dry

Bericht door Riian »

Ik gebruik het nu ook een kleine 2 weken! En ik ben enthousiast. Het vermindert mijn problemen met zeker 80% :D Ergggg fijn! En begin stiekem al rond te kijken voor gekleurde truitjes :o Maar ik durf het er nog niet op te gokken. Zeker als sommigen de ervaring hebben dat het maar enkele weken werkt. :( Maar tot nu toe zou ik het iedereen aanraden!
Heb ook enigzins last van jeuk onder de oksels, maar dit is de moeite waard. 8) Je bewegingsvrijheid wordt er veel groter door. Weet nu weer wat ik heb moeten missen.
Lola
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 17:14
Contacteer:

Bericht door Lola »

heej mensen!

Ik heb eerst een tijd Therme antitranspirant behandelingsspray gebruikt, en ik moet zeggen dat het telkens meer afneemt,, nu ook de zomer naderd :( ,, k heb gisteren odorex gekocht,, en ik ben benieuwd of het bij mij gaat werken! Het is wel n stuk goedkoper dan therme,, dat was €15,- voor een nieuwe, en odorex 2 euro nogwat :)

Ik ga vanavond eens Odorex proberen,, ik ben benieuwd!!
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

OdorexExtraDry

Bericht door Riian »

Ik gebruik ook sinds enkele maanden OdorexExtraDry, en ik ben er erg gelukkig mee :D Wel gebruik ik het vaker dan de aanbevolen 2x per week ;) Anders wilt het bij mij niet werken.
Het is geen wondermiddel :!: , maar ik ben voor een groot gedeelte van mijn probleem af. Helaas zit ik wel nog aan mijn zwarte shirtjes vastgebonden :( Erg spijtiggg. Waar ik een maand geleden nog gelukkig riep dat ik voor gekleurde truitjes ging kijken... hier ben ik helaas op terug moeten komen :roll: HelaasPindakaas.
mellonine
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 12 mei 2007, 21:58
Contacteer:

Bericht door mellonine »

Ik merk bij mezelf dat het beter werkt als ik mn oksels van te voren was met Uni Cura, anti-bacteriële hand zeep.
Het prikt en irriteert dan ook wat erger na het opbrengen, maar ja...
Ik epileer mn okselhaar, dus ik ben gewend om daar pijntjes te hebben :D
Plaats reactie