odorex/syneo5/deoleen

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Gastt
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 25 mar 2006, 10:08
Contacteer:

odorex/syneo5/deoleen

Bericht door Gastt »

Hallo,
ik heb paar dagen geleden odorex gekocht omdat ik veel goede dingen erover heb gelezen. De 1e dag hielp t voor mijn gevoel niet omdat ik na 10 minuten al een beetje zweetplekken zag. Erna heb ik er niet meer op gelet omdat ik me toch maar een vest aan heb gedaan.

Nu probeer ik het weer en weer zie ik een beetje. Moet dit spul eerst nog aan je lichaam wennen voordat je hele dagen droog bent of moet dit zo?

Mijn andere vraag is welke jullie t beste vinden;
-Odorex
-Syneo5
-Deoleen
-Vichy anti transpirant
-Therme skincare

ik heb t liefste dat ik helemaal droog ben, als dit niet met odorex lukt, wil ik een van die proberen.
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he gastt,

ik kan me niet voorstellen dat dat spul eerst aan je lichaam moet wennen.
omdat dat eigenlijk met geen enkele deo zo is.
het is bij mij wel altijd zo geweest, dat als ik een deo had die hielp, dan werd ik daar imuun voor en hielp die na verloop van tijd dus niet meer.
mij heeft het beste syneo5 geholpen, hier was ik dan ook echt droog mee!!! maar na 2 maanden hielp het niet meer.
verder heb ik een keer spul gekregen van de dokter, waar ik met 25graden en een berg op fietsen nog steeds droog was, maar dat was ook maar tijdelijk, ik zal voor je nakijken wat dat voor een spul was, en dan laat ik je dat weten.
die anderen dingen hebben mij nog nooit geholpen.
wil je geen botox? dat helpt mega!!!
succes ermee.

groetjes tally
Gastt
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 25 mar 2006, 10:08
Contacteer:

Bericht door Gastt »

oke bedankt alvast. Dat syneo5 hoeft dus niet bij iedereen dat t na 2 maanden niet meer helpt?

En nee, ik ben nog maar pas 18, dus botox doe ik echt als allerlaatste optie. En dat is best wel duur.
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he

nee het hoefd natuurlijk niet zo te zijn dat syneo5 niet meer werkt, ik had gewoon die pech.
en botox was inderdaad ook mijn laatste optie toen er niks meer hielp, en ik wilde ook niks meer proberen ik wilde er echt van af!!!
ik heb het na gekeken wat ik van de dokter had. beetje vaag ma misschien weet jouw dokter wel wat het is, het hielp mij heel goed.
300ml alcl3 oplossing 20% FNA
ik weet niet wat het is of inhoud.

groetjes tally
Gastt
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 25 mar 2006, 10:08
Contacteer:

Bericht door Gastt »

Ja daar heb ik ook al iets over gelezen. En ook weer goede reacties.
Is dit duur of valt dat ook wel mee?

Nu heb ik een truitje al de hele dag aan en valt toch wel mee. Eerder moest ik na 2 uur al een ander aan omdat het een grote plek was en nu met odorex niet zo.

Maar heb toch liever dat t helemaal droog is :P
sissi
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 mar 2006, 23:40
Contacteer:

Bericht door sissi »

THERME SKINCARE helpt bij mij suuper... ik heb alleen gevoelige huid ud eerste dag heb ik vreselijk jeuk onder mijn oksels maar dat heb ik ervoor over om daarna 7 dagjes suuuuper droge oksels hebben heheh suc6
sissi
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 mar 2006, 23:40
Contacteer:

Bericht door sissi »

THERME SKINCARE helpt bij mij suuper... ik heb alleen gevoelige huid dus eerste dag heb ik vreselijk jeuk onder mijn oksels, maar dat heb ik ervoor over om daarna 7 dagjes suuuuper droge oksels hebben heheh suc6
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he,

het hielp mij super toen!!!! ik was helemaal droog.
en ik geloof dat ik het gewoon vergoed kreeg, dit is wel al een of twee jaar geleden.
het is zo een grote bruine fles, en dan moet je 3keer per dag met een watje dat onder je oksels deppen. en kan een beetje jeuken ma dat gaat wel over. mij irriteerde het als ik me geschoren had, dan deed het pijn maar dat is niet meer dan logisch met alcohol erin
groetjes tally
Gastt
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 25 mar 2006, 10:08
Contacteer:

Bericht door Gastt »

tally schreef:he,

het hielp mij super toen!!!! ik was helemaal droog.
en ik geloof dat ik het gewoon vergoed kreeg, dit is wel al een of twee jaar geleden.
het is zo een grote bruine fles, en dan moet je 3keer per dag met een watje dat onder je oksels deppen. en kan een beetje jeuken ma dat gaat wel over. mij irriteerde het als ik me geschoren had, dan deed het pijn maar dat is niet meer dan logisch met alcohol erin
groetjes tally
hm, dat 3x per dag is dan iets minder. moet dat de eerste paar weken of echt elke dag?
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Ook na botox is er nog een optie.

Groetjes Mirela
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

ik weet eigenlijk niet of je ook na b.v. 2 weken een week rust moest nemen, en als dat zo was, dan was het niet zo dat je die week dan weer als voorheen zweeten. ma ik had gister op het flesje gekeken en daar stond 3maal daags.
ma ik deed dat s'ochtens, na school en s'avonds voordat ik ging slapen. en dat werkte prima.
moet je toch echt navragen bij de dokter of apotheek tenzij iemand anders hier meer van weet op het forum
groetjes tally.
Gastt
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 25 mar 2006, 10:08
Contacteer:

Bericht door Gastt »

mirela schreef:Ook na botox is er nog een optie.

Groetjes Mirela
wat is die dan?
Gastt
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 25 mar 2006, 10:08
Contacteer:

Bericht door Gastt »

Ik heb vandaag dat alcl3 oplossing gehaald alleen ik kreeg 15%.

op deze bijsluiter staat 1 maal per dag; en dat is s'avonds, dus iets anders dan bij jou, maar we zullen zien.

ik hoop dat het werkt!
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

ow dan heb je geluk
moest je betalen? ben je ervoor bij de dokter geweest of kreeg je dat gewoon van de apotheek?

groetjes tally
Gastt
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 25 mar 2006, 10:08
Contacteer:

Bericht door Gastt »

tally schreef:ow dan heb je geluk
moest je betalen? ben je ervoor bij de dokter geweest of kreeg je dat gewoon van de apotheek?

groetjes tally
Ik moest ervoor naar de dokter, maar moest zoiezo even erheen dus heb het gelijk gevraagd.

en ik hoefde niets te betalen. maar volgens mij helpt dit echt wel, zit ook in een 'professioneler' flesje :)
Plaats reactie