Hidrofugal anti transpirants

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Hidrofugal anti transpirants

Bericht door Thijs »

Hoi allen,

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de hidrofugal anti transpirants ? Ik zag van de week een reclame op tv en vroeg me af of er mensen zijn die het al geprobeerd hebben?

https://www.hidrofugal.com/nl/Home

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hidrofugal anti transpirants

Bericht door Thijs »

Ik heb de stoute schoentjes maar weer eens aangetrokken en hydrofugal een mail gestuurd of ik een testexemplaar kon krijgen. Dit is hun antwoord:
Hartelijk dank dat u tijd genomen heeft om contact met ons op te nemen.

Hiermee komen wij terug op uw reactie, waarin u vraagt naar de verkrijgbaarheid van proefmonsters van Hidrofugal.
Wij moeten u helaas meedelen dat wij deze proefmonsters niet beschikbaar hebben.

Wij vinden het zeer vervelend dat wij daardoor niet aan uw verzoek kunnen voldoen en vragen uw begrip hiervoor.

Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en acties, volg ons dan via onze website, Facebook of Instagram.

Met vriendelijke groet,

Hidrofugal Consumer Relations
Beetje vreemd als je het mij vraagt.... maargoed.... doe er je voordeel mee. Zijn er al mensen met ervaring?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hidrofugal anti transpirants

Bericht door Thijs »

Ingredienten zijn (hoe verrassend):

Hidrofugal Classic is dermatologisch getest, bevat geen alcohol, kunstmatige kleurstoffen en conserveringsmiddelen. De Classic Forte heeft een lekker kort ingredienten lijstje. Namelijk Aqua, Aluminium Chlorohydrate, Aluminum Chloride en Parfum.

Ik verwacht er dus eerlijk gezegd weinig van...... jammer dat niemand zijn ervaringen deelt.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hidrofugal anti transpirants

Bericht door Thijs »

Nou ik heb zelf maar de double protection variant gekocht. 3.50 euro bij de kruidvat want 50% korting. Jullie horen het nog....

Ik heb de roller maar ze zijn er ook in spray vorm.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hidrofugal anti transpirants

Bericht door Thijs »

Nou deze anti transpirant werkt ook niet hoor.... Gisteren was het behoorlijk warm en het zweet kwam er gewoon weer uit!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht