Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Bericht door Thijs »

Iemand ervaring met pedifris spray tegen overmatig zweten aan de voeten cq stinkvoeten?

De ingrediënten zijn:

Ingrediënten: Aluminium Hydroxychloride, Alcohol denat, Propyleen glycol, Aqua demi, Camphorus, Aluminiumchloride-hexahydrate, Camphorus aroma

Ben benieuwd. Ik gebruik zelf de cederhouten zooltjes die echt werken tegen geur.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Bericht door Thijs »

Pedifris is zo aardig geweest mij de pedifris spray en pedifris classic poeder voor in de schoenen toe te sturen.

Ik heb behoorlijke last van zweetvoeten met een daarbij komende stinkgeur. Ik heb zojuist gedouched en de spray op mijn voeten gespoten. Ik zal zo dadelijk de poeder in mijn schoenen strooien, ik ben reuze benieuwd of dit spul helpt. Wordt vervolgd.......

Voor info/bestellingen kijk op www.pedifris.nl
hopeloos123
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 jun 2020, 20:28
Contacteer:

Re: Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Bericht door hopeloos123 »

Hou voelt de spray? Is het eerder plakkerig of voel je er niet veel van? Hoop dat het werkt voor jou!

En zou dit ook werken tegen zweethanden of is dat niet aangeraden?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Bericht door Thijs »

Nee het is niet plakkerig. Het is echt vloeibaar net als water. Ik moet zeggen dat de eerste resultaten veelbelovend zijn. Ik heb de poeder in mijn schoenen gedaan en ik ruik inderdaad geen stinkgeur meer en toen ik mijn voeten had ingespoten met de spray en het op had laten drogen voelden ze daarna stroef en droog aan. Ik ga het nog even verder testen en post mijn ervaringen hier.

Het is echt voor voeten dus ik zou het niet voor handen aanraden.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Bericht door Thijs »

Even een update...

Ik merkte dat mijn schoenen weer begonnen te ruiken dus ik heb weer een theelepel pedifris classic poeder in elke schoen gestopt. Ik moet zeggen dat het wel een heel raar gebeuren is om met een theelepel poeder in je schoenen te strooien om vervolgens je schoenen te schudden zodat het een beetje verspreid. Het voelt een beetje raar aan om wit poeder in je schoenen te strooien. Daarna moet je met sokken je schoenen weer aantrekken. Het poeder lost dan op de een of andere manier op maar de geur verdwijnt wel. Het werkt dus wel maar je moet het dagelijks gebruiken. :duim:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Bericht door Thijs »

Nou nog even een update. Ik had gisteren het poeder in mijn schoenen gestrooid maar toen ik mijn schoenen na een halve dag uittrok waren mijn zwarte sokken wit van onderen. Het lost dus niet goed op. Heel vervelend. Ik weet niet wat ik fout doe ?!

Dit staat er op hun website:
Strooi een klein theelepeltje PediFris® in elke schoen. Schoenen licht schudden zodat het poeder goed verdeeld wordt over de binnenzool en trek de schoen aan.
Het poeder lost tijdens tijdens het dragen van de schoen op en doet dan zijn werk door schimmels en bacteriën te doden die voetengeur veroorzaken. Het desinfecteert de schoen en de voet.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Pedifris tegen zweetvoeten/stinkvoeten. Getest!

Bericht door Thijs »

Nou we zijn nu een tijdje verder. Ik heb het poeder in mijn schoenen gestrooid en ben een dag gaan werken. Het poeder lost dan inderdaad na verloop van tijd op en ik had geen last meer van zweetgeur. Het werkt dus wel! :duim:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht