Sweatstop forte anti-transpirant getest!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Sweatstop forte anti-transpirant getest!

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

In dit topic ga ik de anti-transpirant van Sweatstop testen. www.vanderbend.nl was zo aardig geweest om mij een proefexemplaar toe te sturen. Ik heb de Sweatstop aloe vera Forte roll on. Hoofd ingredient is aluminium chloride.

Internationaal lees ik wel eens wat over de sweatstop maar hier op het forum is er weinig over geschreven en wat er is geschreven is jaren oud. Tijd voor een update dus ! :ja

De roll on bevat 50 ml sweatstop. Er zijn verschillende varianten; spray, lotions en roll ons. Het is te gebruiken voor handen/voeten/oksels/hoofd.

Klik hier voor de gebruiksaanwijzing:

sweatstophandl.pdf

Zodra ik het getest heb laat ik meer weten hier.

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Sweatstop forte anti-transpirant getest!

Bericht door Thijs »

Nou ik heb het opgebracht. Handig een roller. Het prikt niet en er zit een geurtje aan. Geen parfum ofzo hoor. Echt heel lekker is het niet maar ruikt ook niet vies. Nu afwachten of het ook tegen zweet werkt. Ik gebruik het overigens onder mijn oksels.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Sweatstop forte anti-transpirant getest!

Bericht door Thijs »

Even een update:

Ik gebruik het nu een aantal dagen en ik moet zeggen dat het wel iets doet maar zodra het spannend wordt merk ik toch dat ik weer zweet. Ondanks dat ik een zuigcurretage operatie heb gehad zweet ik nog vrij veel onder mijn oksels. Vooral bij spannende momenten voel ik de druppels lopen onder mijn oksels en helaas kan sweatstop dit niet tegen gaan. Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat het bij een milde vorm van hyperhidrosis wel wat zal doen maar bij mij helaas niet. Voor alles geld: wat bij de een niet werkt werkt bij de ander wel. Het is maatwerk en een kwestie van uitproberen. Succes.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht