Carpe zalf (handen)

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
hopeloos123
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 jun 2020, 20:28
Contacteer:

Carpe zalf (handen)

Bericht door hopeloos123 »

Hey,

Ik lees al een tijdje meer hier, maar heb nu toch beslist om zelf iets te posten. Via dit forum heb ik een tijdje terug Antihydral besteld en dit helpt mij enigzins tegen het zweten op de handen, maar ben er toch nog niet helemaal van af. Daarom zocht ik naar een alternatieve zalf om eventueel met Antihydral te combineren.

Online vond ik enkele positieve dingen over Carpe, een Amerikaanse antiperspirant. Ik was geïnteresseerd in de zalf voor handen, maar er zijn er ook voor voeten, gezicht, onderarmen... voor de geïnteresseerden (zie link). De werkzame stof is Aluminum Sesquichlorohydrate. Volgens de beschrijving op Amazon zou je deze zalf 2-3 keer per dag moeten aanbrengen en zou je de effecten na 4 weken moeten merken. Op dit forum is er helaas nog niets over geschreven. Heeft er iemand eventueel toch een ervaring mee voor ik de zalf zou bestellen?

https://www.amazon.com/Carpe-Antiperspi ... VZ1VU?th=1
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Carpe zalf (handen)

Bericht door Thijs »

Hoihoi

Ik lees internationaal inderdaad veel goede berichten over de Carpe antitranspirant. Hier is er inderdaad nog niets over geschreven. Ik denk dat het de moeite waard is om te testen in ieder geval. Het bevat geen aluminium chloride en dat is wat mij betreft een pluspunt. Ik zou zeggen bestel het en deel je ervaringen hier aub. Of het wijs is om te combineren met antihydral weet ik niet ?!!?

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Carpe zalf (handen)

Bericht door Thijs »

Carpe voor handen is nu ook te bestellen op amazon.nl

Beetje prijzig en het komt uit Amerika maar wellicht toch de moeite waard voor mensen die last hebben van hyperhidrosis aan de handen.

https://www.amazon.nl/Carpe-Handlotion- ... B010BVZ1VU
Naske
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 jun 2008, 11:26
Contacteer:

Re: Carpe zalf (handen)

Bericht door Naske »

Ik heb de carpe hand lotion bestel via Amazon.. tussen 10 en 18 november moet ik het product ontvangen. Keep you updated✌🏽
hopeloos123
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 jun 2020, 20:28
Contacteer:

Re: Carpe zalf (handen)

Bericht door hopeloos123 »

Hey Naske, heb je al enige ervaring met het product kunnen opdoen?
Ik lees heel veel goede reviews hierover op verschillende kanalen, maar er zit ook een sterk marketingteam achter lijkt me. Dus geen idee of het ook daadwerkelijk effectief is.
Voor mij is AntiHydral met de tijd trouwens beginnen minderen qua effectiviteit, dus ben sterk aan het twijfelen nu om te bestellen...
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Carpe zalf (handen)

Bericht door Thijs »

Hygieseal al geprobeerd? Zelfde ingredient qls antihydral maar dan vloeibaar. viewtopic.php?f=10&t=3351
hopeloos123
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 jun 2020, 20:28
Contacteer:

Re: Carpe zalf (handen)

Bericht door hopeloos123 »

Nee nog niet. Ik zie dat het Bol te koop staat. Misschien dat ik dat dan eens eerst uitprobeer. Bedankt voor de tip!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Carpe zalf (handen)

Bericht door Thijs »

Je kan het ook rechtstreeks bij nosweat.nl bestellen. Bol gaat ook.via hun :ja
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht