Neat 3B Action creme getest!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Hallo allemaal,

Er is hier op het forum wel vaker over gesproken. De neat 3B action creme wat goed werkt om plekken te behandelen tegen zweten die met andere methodes niet of nauwelijks te behandelen zijn. Op de verpakking staat borsten, billen en benen.

(Inter)nationaal lees ik heel veel goede berichten over deze creme. Tijd om het uit te proberen dus....

Het produkt zit in een mooi doosje maar er zit helaas geen (papieren) handleiding bij en alles op de verpakking is in het Engels. De werkzame stof is aluminium chloride en het produkt komt uit Nieuw Zeeland.

Afbeelding

De produktbeschrijving bij deonlinedrogist is:
Neat Feat 3B Action Creme Anti Transpirant is geschikt voor liezen, billen en borsten. Neat Feat 3B Action Creme Anti Transpirant is alleen te gebruiken voor plaatsen waar huid tegen elkaar komt. 3B action cream bevat een anti transpirant wat zweten tegen gaat maar tegelijk bevat 3B action cream een hydraterende olie om de huid mooi soepel en glad te houden. 3B is zeer geschikt voor sporters en obese personen.
Opvallend want ik lees dat mensen het ook gebruiken voor zweten op het voorhoofd en daar zitten meestal geen plooien ;)
Er zit 75 gram in een tube en het kost zo om en nabij de 15 euro.

Vooral in de zomer zweet ik veel bij mijn liezen en door het lopen krijg ik dan ook echt rode smetplekken die heel pijnlijk zijn. Ik ga de neat 3b creme dus ook testen voor de liezen. Ik zal in dit topic mijn ervaringen bijhouden.

Het produkt is o.a. te koop bij:

https://www.deonlinedrogist.nl/neat-fea ... 53621.html
maar ook elders....

Met dank aan deonlinedrogist.nl die zo aardig zijn geweest om een proefexemplaar beschikbaar te stellen.
Arash
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 29 apr 2020, 14:33
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Arash »

interessant, ik zweet bij me liezen vooral als het waar is of wanneer ik aan het sporten ben. voor de rest had ik er niet zoveel last van vergeleken met zweet op andere plekken. Tevens, als dit product werking biedt, dan zal ik het zeker overwegen! :ja
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Arash schreef: za 16 mei 2020, 00:23 interessant, ik zweet bij me liezen vooral als het waar is of wanneer ik aan het sporten ben. voor de rest had ik er niet zoveel last van vergeleken met zweet op andere plekken. Tevens, als dit product werking biedt, dan zal ik het zeker overwegen! :ja
Ik heb het idee dat dit produkt wel werkt. Ik ga het van de week testen, het liefst wacht ik op echt warm weer omdat ik er dan het meeste last van heb....

Er is ook een neat face saver. https://www.deonlinedrogist.nl/neat-fea ... 53622.html en een neat hand saver:
https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/ ... lotion.htm

Als er mensen zijn met ervaring met een van deze produkten schrijf dan aub iets hier.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Erje »

Ik heb hem ook besteld. Pakje thee erbij en je hebt gratis verzending :fp
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

:lol: :duim:
Hou ons op de hoogte Erje. We lezen graag je ervaringen. :woop
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Ik heb contact opgenomen met neatfeat.com voor een gebruiksaanwijzing maar die is er kennelijk helemaal niet want ik kreeg een mail terug met korte instructies zoals die ook op de verpakking staan. Op een droge huid aanbrengen alleen op de plekken waar het voor is. Niet op kapotte huid etc etc.

you can apply directly to the dry and cleaned skin of the affected areas. Once-twice daily. Apply to specified body areas only: between the legs, between the buttocks and beneath the breasts. Do not apply to broken skin, discontinue use if irritation occurs.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Nou ik het het vanmorgen op mijn liezen gesmeerd. Het ruikt nergens naar maar tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik heb het niet te dik gedaan en het voelt goed! :duim:
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Erje »

Er zit aluminium in, toch? Ik denk dat ik het dan maar 's avonds aan ga brengen, ivm allergie.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Ja er zit aluminium in om het zweten tegen te gaan. Ik ben tot dusver erg tevreden. Wat me opvalt is dat ik ook helemaal niets meer van (zweet) geurtjes ruik. Ik zeg :duim:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Even een update

Ik ben echt tevreden over neat 3b. Het werkt meerdere dagen, ik zweet praktisch niet meer en de geur is ook dagen weg. Echt een aanrader.
Bruce16
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 02 jul 2020, 14:08
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Bruce16 »

Hi Thijs,

heb je het ook op je gezicht geprobeerd?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Nope, ik zweet met name onder mijn oksels. Ze hebben wel een speciale neat face saver. Das weer een ander produkt van hetzelfde merk.
JWBokx
Rivier
Rivier
Berichten: 88
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 14:12
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door JWBokx »

Ik heb het ook besteld, dus ga het proberen.
Ik zit nog steeds zonder glyco, dus kijken of dit als 2e oplossing ook kan als de tabletten niet leverbaar zijn.
Bruce16
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 02 jul 2020, 14:08
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Bruce16 »

Heeft iemand het al op zijn gezicht geprobeerd? Zal het een probleem opleveren ondanks dat het niet voor je gezicht bedoeld is?

Ik zweet voornamelijk op mijn schedel, is een beetje lastig om die creme te gebruiken. :lol:

Heeft iemand nog tips tegen zweten op je schedel?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Neat 3B Action creme getest!

Bericht door Thijs »

Voor het gezicht moet je deze hebben: https://www.deonlinedrogist.nl/neat-fea ... 53622.html

Zelfde fabrikant alleen speciaal voor gezicht.

Als dit niet werkt zou je glycopyrronium tabletten kunnen overwegen. Je kan altijd met je (huis)arts in gesprek.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht