Finspiran tegen hyperhidrosis van handen voeten en oksels

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Finspiran tegen hyperhidrosis van handen voeten en oksels

Bericht door Thijs »

In de loop der jaren heb ik heel veel anti transpirants geprobeerd. Allemaal beweerden ze de oplossing te zijn tegen overmatig zweten. Bijna allemaal hadden ze als hoofdingrediënt aluminium chloride. Toen ik nog extreem zweette onder mijn oksels werkte niets. Het enige wat bij mij een beetje hielp was de Deoleen zalf. Nu vond ik op het grote wereldwijde web de website van https://www.finspiran.nl/ gevonden.

Ze beweren een antitranspirant te hebben die geschikt is tegen hyperhidrosis aan de handen voeten en oksels. Ingrediënten zijn:
Alcohol denat, Aqua, Aluminum Chloride, Aluminum Chlorohydrate, Glycerin, Allantoine, PEG-12 Dimethicone, Propelyne Glycol, Triethyl Citrate

Weer aluminium chloride...… is er iemand hier die dit al heeft uitgeprobeerd of wil uitproberen. Vooral aan de handen en voeten ben ik benieuwd naar het resultaat. Uiteraard ook aan de oksels. :duim:

Het artikel is te koop bij de kruidvat voor 12.99 euro. Kom op, schrijf je ervaringen. Het is wellicht de moeite waard om te proberen.

gr Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Finspiran tegen hyperhidrosis van handen voeten en oksels

Bericht door Erje »

Gewoon te koop bij het Kruidvat?
Interessant.....
Ik zou het wel willen proberen, maar ik zag dat het een spray is en ook alcohol bevat, dus ik vrees dat ik er allergisch voor ben.
Bij mij is ook het enige dat ( een beetje ) werkt, de Deoleen creme
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Finspiran tegen hyperhidrosis van handen voeten en oksels

Bericht door Thijs »

Het is geschikt voor elke huidtype staat op hun website....
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Finspiran tegen hyperhidrosis van handen voeten en oksels

Bericht door Thijs »

Ik heb vandaag een probeer flesje Finspiran toegestuurd gekregen van de groothandel. Mijn dank hiervoor Benckmar. Ik ga het produkt van de week testen onder de oksels. Ik ben tevens zo vrij geweest om de gebruiksaanwijzing van Finspiran in te scannen en heb het hier online gezet.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Finspiran tegen hyperhidrosis van handen voeten en oksels

Bericht door Thijs »

Nou even een update. We zijn een aantal weken verder. Ik heb finspiran regelmatig gebruikt maar ik moet helaas toch zeggen dat het bij mij niet het gewenste resultaat had. Het doet wel wat maar ik zweet nog steeds onder mijn oksels. Ik vraag me af of meer mensen het hebben geprobeerd en of het werkt ? Kan ook voor handen en voeten gebruikt worden...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht