Mijn ervaring met lanettecreme

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
dknavers
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 02 nov 2018, 13:35
Contacteer:

Mijn ervaring met lanettecreme

Bericht door dknavers »

Hallo,

Na jaren van klotsende oksels heb ik eindelijk een oplossing gevonden voor mijn overmatige zweten onder de oksels. Lanettecreme. Via apotheek deze tube gekocht: https://www.livsane.nl/product/lanettecreme-i-fna/

En het werkt (bij mij) verbazend goed. Ik smeer mijn oksels 's ochtend na het doucen 1x in. En gebruik verder geen deo. En de rest van de dag droge oksels.

Iemand anders hier ervaring mee?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mijn ervaring met lanettecreme

Bericht door Erje »

Hallo dknavers, welkom!

Wat goed dat je baat hebt bij deze creme! Ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb even de pdf gedownload, maar er staat niet bij dat je het voor HH kunt gebruiken, frappant dat het helpt.
Hoe ben je op het idee gekomen om het voor zweetoksels te gebruiken, of heeft iemand anders je dit aangeraden?
Ik zal binnenkort eens kijken of ik dit hier ook kan vinden, want het lijkt me het proberen waard.
Nog even afwachten of ik ertegen kan, want ik zie dat er wel alcohol in zit.
Dankjewel voor de tip, in ieder geval!

Groetjes,
RJ
dknavers
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 02 nov 2018, 13:35
Contacteer:

Re: Mijn ervaring met lanettecreme

Bericht door dknavers »

Ik ben er toevallig achtergekomen. Na het krijgen van uitslag na een paar dagen van overmatig zweten, werd ik door de huisarts aangeraden deze creme te smeren. Puur om de uitslag aan te pakken. Ik merkte zelf dat ik daarna niet meer zweette.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht