Iemand bekend met Certain Dri ?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Iemand bekend met Certain Dri ?

Bericht door Thijs »

Is er iemand hier bekend met de anti transpirant genaamd Certain Dri ? Volgens mij (google) kan je dit alleen uit Amerika bestellen. De ingrediënten zijn:

Clinical-strength Certain Dri's roll-on antiperspirant contains 12% aluminum chloride, polyacrylate crosspolymer-6 (a thickening agent), sodium hydroxide (a neutralizer for the acidic aluminum), and water, and together those ingredients promise to stop excessive sweating for 72 hours.

Het wordt in Amerika veel gebruikt en schijnt goed te helpen tegen hyperhidrosis. Ik vraag me af of dit niet gewoon een odaban clone is of dat het ook echt helpt ? Iemand die meer kan vertellen?

Meer info: www.certaindri.com
en
https://www.prevention.com/beauty/is-certain-dri-safe
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand bekend met Certain Dri ?

Bericht door Erje »

Wat apart dat er alu én water in zit....
Ik dacht altijd dat je dan juist irritatie kreeg.
Michelle tamara
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 mei 2018, 13:03
Contacteer:

Re: Iemand bekend met Certain Dri ?

Bericht door Michelle tamara »

Ik zie dat deze post al gepost is in 2005, maar wilde hier ook graag mijn mening op geven. Ik ben namelijk een aantal jaar echt ontzettend tevreden geweest met de roll-on van Certain Dri. Als je een lichte vorm van hyperhidrosis hebt, zou ik dit zeker aanraden! Je kunt het gemakkelijk bestellen op E-bay. Maar als je echt heftig transpireert en droge oksels wilt, dan is Mira-dry een betere optie (voor mij tot nu toe).
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Iemand bekend met Certain Dri ?

Bericht door Thijs »

2005? Nee hoor, 2017 :)

Bedankt voor het delen van je ervaring..... ik hoor goede verhalen over dit spul internationaal.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Iemand bekend met Certain Dri ?

Bericht door Thijs »

Nu ook te koop via amazon.nl. Kost 17,14 euro en komt uit Amerika. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die hun ervaringen willen delen. Er zit aluminiumchloride in en persoonlijk werkt dat nooit zo goed bij mij maar wellicht bij anderen wel.

https://www.amazon.nl/Certain-Dri-Antip ... 002NAUENS/
Plaats reactie