Syneo5 overnemen?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Pebbles
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 10:41
Contacteer:

Syneo5 overnemen?

Bericht door Pebbles »

Hallo,

Ik weet niet of het toegestaan is om hier iets 'te koop' aan te bieden, maar ik zag dat het ook met de iontoforese-apparatuur gebeurt. Als het niet de bedoeling is dan hoor ik dat wel, of zie ik mijn bericht verwijderd.

Het gaat (eenmalig dus!) om een vorige week aangeschaft flesje Syneo5. Mijn dochter heeft het 1x gebruikt, dus er zijn vier spuitjes uit. Ze vind het echter niks, dus ik dacht misschien kan ik er een wel-tevreden-gebruiker blij mee maken voor de helft van de prijs? Plus eventuele verzending, maar het past door de brievenbus, dus dat zal niet veel zijn.
Zo blijft het tenminste niet ongebruikt in de kast staan, heeft iemand anders er voordeel bij en zie ik er ook nog wat van terug. Het zit verder nog keurig nieuw in het doosje. Bij interesse graag even een persoonlijk berichtje.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Syneo5 overnemen?

Bericht door Erje »

Middelen zoals Syneo 5 moet je wat langer, in ieder geval een aantal dagen, gebruiken voor het werkt. Ook moet je het 's avonds aanbrengen op een kurkdroge huid. Anders krijg je irritatie door de aluminium, die een reactie maakt met vocht en dan krijg je jeuk. Als je alsnog jeuk krijgt kun je ook proberen om eerst wat talkpoeder op te doen en dan sprayen, of nog beter: op een wattenschijfje spuiten en daarmee deppen.

Probeer ook eens Rexona Maximum Protection, die heeft het bij mij heel lang erg goed gedaan, tot ik ook daar allergisch voor werd. In die tijd hoefde ik zelfs geen Botox. Sorry voor de reklame.

Je mag hier overigens HH gerelateerde dingen te koop aanbieden.
Pebbles
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 10:41
Contacteer:

Re: Syneo5 overnemen?

Bericht door Pebbles »

Dank je wel Erje :) Reclame maakt niet uit zolang het goedbedoelde tips zijn, toch? Die zijn altijd welkom! Ik weet dat mijn dochter het inderdaad wat langer zou kunnen proberen. Het probleem is echter dat ze haar geloof en vertrouwen in oplossingen een beetje kwijt is (en ze is ook gewoon een dwarse en eigenwijze puber ;) ). Ze gebruikt het wel op de juiste manier, maar eigenlijk al zonder enige verwachting, dus zodra ze de volgende dag weer zweet concludeert ze meteen zuchtend dat 'dit ook al niet werkt' en moet je van hele goede huize komen om haar te overtuigen het nog een kans te geven. Heel vermoeiend.
Ik moet wel zeggen dat ik bij de Syneo5 begrepen had dat je dat niet meteen de volgende avond weer moet gebruiken, zoals bij Odaban wel het geval is (in de opbouwfase).
Odaban heb ik nu gekocht, en eigenlijk wil ze het niet eens meer proberen, maar ik heb haar nu zover, en ik heb erbij verteld dat dit opgebouwd moet worden, dus dat ze niet te snel conclusies moet trekken.

De Rexona zet ik in ieder geval ook nog op het lijstje, thanks!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Syneo5 overnemen?

Bericht door Erje »

O dan heb ik mij vergist, ik ging inderdaad van Odaban uit.

Lastig inderdaad, een puber :-) Maar ze heeft het voordeel dat ze nog jong is en dit probleem staat tegenwoordig volop in de belangstelling en wordt steeds meer erkend als zijnde een aandoening. Daarbij worden er steeds nieuwe methodes en middelen ontwikkeld. Het is wel zo, dat wat voor de een werkt, dat werkt voor de ander weer niet.
Er zit dus maar een ding op en dat is uitproberen en de moed niet te snel laten zakken. Ooit vind ze haar oplossing, maar het zou natuurlijk kunnen dat dat iets is waar ze nu nog te jong voor is.
Sterkte in ieder geval!
Plaats reactie