Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Willemsem
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 15:26
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Willemsem »

Hallo,

Ik heb Rexona Maximum Protection gekocht en met 2 klikjes op mijn oksels gedaan,
Maar wat me best tegenviel is dat na het douchen zweet ik gewoon weer als een otter. :(
En als ik niet gedoucht heb s' ochtends en s' avonds het opgedaan, heb ik al na 2 uur s' middags al weer zweetplekken :oops:

Ik doe alles wat er op de verpakking staat schoonmaken, droogmaken en met 2 klikjes heb je genoeg, en gelijk daarna heb ik het s' avonds opgedaan.
Ik heb geen operaties of andere dingen gedaan om minder te kunnen zweten maar alleen Rexona Maximum Protection opgedaan.
Wat is het probleem dan?! (EN wat is de oplossing!)

Asjeblieft reageren,
Van Willemsem
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Erje »

Hoe langer je het gebruikt hoe beter het resultaat, tenminste dat idee had ik. Toen ik het nog maar een paar keer gebruikt had was het effekt nog niet zo sterk als na wat langer gebruikt te hebben. Ik weet niet meer precies hoe lang dat was, zal ook wel per persoon verschillen.
Gewoon volhouden zou ik zeggen.
Willemsem
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 15:26
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Willemsem »

dankje voor je tip!
Willemsem
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 15:26
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Willemsem »

Niet dat ik opdringerig wil doen maar het werkt nog steeds niet goed. eerst was ik 2 dagen helemaal droog en daarna weer helemaal nat! ik doe het elke avond op maar het werkt maar niet!
oplossingen of tips please.
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hallo allemaal,

Het laatste bericht is van februari 2013 door mij zelf. Wat ging de tijd snel. Ik gebruik nog steeds Rexona. Nu gebruik ik rexona motion sense active Shield antibacterial odour protection 48 hours. Ook heb ik de rexona invisible aqua en women skin care beide voor 48 hours.

Ik zal morgen even een foto uploaden met de verschillende varianten inmiddels van de maximum uitgaven.

Gr ueue
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Aan thijs kan je me helpen een foto te uploaden van een relatief nieuw rexona deodorant, nieuwe versies.

Ook heb ik nog een vraag aan jou: denk je dat ik in Assen een jodiumtest kan laten doen om te kijken of idd al mijn overmatige zweetklieren zijn verwijderd? Ik kan zo snel even niks vinden over die €750 behandeling alleen dermalight medical maar dat heb jij niet gehad toch? Dank voor je reactie.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Thijs »

ueue schreef: zo 08 jan 2017, 13:47 Aan thijs kan je me helpen een foto te uploaden van een relatief nieuw rexona deodorant, nieuwe versies.

Ook heb ik nog een vraag aan jou: denk je dat ik in Assen een jodiumtest kan laten doen om te kijken of idd al mijn overmatige zweetklieren zijn verwijderd? Ik kan zo snel even niks vinden over die €750 behandeling alleen dermalight medical maar dat heb jij niet gehad toch? Dank voor je reactie.
Uiteraard kan je in het Wilhelmina ziekenhuis in assen een jodium test laten doen. Dat kan in elk ziekenhuis of kliniek wel. ik ben niet behandeld bij dermalight medical maar in het Wilhelmina ziekenhuis te Assen. foto kan ik niet plaatsen want krijg hem niet binnen. Stuur hem aub naar overmatigzweten@hotmail.com als bijlage.

gr Thijs
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Miradry is in Assen kijk maar: http://www.dry-nederland.nl/contact

Ik weet dus niet of ze de hyperhidrosis behandeling in het ziekenhuis nog wel doen. Enig idee? Ik zal ze di even bellen. Was dit er maar in 2009 want mn bobbels onder mn oksels zijn helaas blijvend maar misschien kunnen ze er wat aan doen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Thijs »

Ik weet dat de miradry in Assen is. Ik heb goed contact met dermatoloog Wim Venema. Ik adviseer je contact met hem op te nemen. nummer staat ook op die site.
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Thijs post zo een foto van de verschillende max re protetion deodorants. Ik heb de sport strenght gekocht. Mn huid was goed droog toen ik het er op smeerde maar al snel begon t te korrelen echt super irritant. Heb na die ene keer niet meer gekocht. De foto is genomen in een Etos, die heeft t grootste assortiment van de max protection deos. Ik gebruik t niet meer omdat t me enorm stoorde dat de deo korrelde, ik heb ook geen idee waardoor het kwam. Bij Etos zijn volgens de deos ook goedkoper. Had de deo gekocht vanwege het sporten zoals de naam al aangeeft😉
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Thijs »

Klik hieronder voor de foto van ueue:

IMG_0030.JPG
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Thijs schreef: zo 08 jan 2017, 15:11 Klik hieronder voor de foto van ueue:

IMG_0030.JPG
Heel erg bedankt :cheer ik was vergeten dat ik deze foto nog moest posten.

Vreemd dat er een 06 nummer staat of zie je ergens nog een vast telefoonnummer staan?

Top ik ga zsm bellen misschien dat ik bij hun de jodiumtest kan laten doen en ze missschien de bobbels kunnen checken als littekens vd operatie. Ik hou je op de hoogte. Is er al een onderwerp of moet die dan aangemaakt worden?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Thijs »

Ik zou een nieuw topic starten in operaties. Vast nummer hebben ze niet.
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Thijs schreef: zo 08 jan 2017, 15:20 Ik zou een nieuw topic starten in operaties. Vast nummer hebben ze niet.
Ok dan probeer ik dat. Dank je wel. Ik kan niet eerder bellen dan dinsdag, wordt vervolgd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Thijs »

En heb je gebeld?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht