Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

En mensen die hier hebben gepost, hoe staat het ermee?

Ik nog steeds meer dan 100% tevreden! Laat het me maar even weten!!
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

TomH schreef:klinkt dus wel positief. :) Ik heb net weer twee flesje Obadan binnen maar als dat op is dan zal ik die Rexona ook eens gaan proberen.
En TomH ben jij al aan je Rexona toe? Gaat het anders goed met de Obadan flesjes? Laat maar even weten!
timvl1987
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: di 08 feb 2011, 13:08
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door timvl1987 »

Hallo allemaal

ik heb ook al jaren van overmatig zweten. Steeds zweetplekken onder truien overhemden etc. Ook al deed ik weinig.... en dat al na korte tijd.
Heb vorige week odorex spray extra dry uitgeprobeerd.... 1e keer prikte en jeukte het alleen een half uur... maar bij tweede keer gebruiken werd ik er echt gek van en meteen eraf gewassen. Heb vandaag Rexona men Maximum protextion overmatige transpiratie gekocht. Ben benieuwd!
Maar er staat dus dat je het het liefste savonds of smorgens op kunt doen. Is het dan ook net als bij odorex dat je de volgende ochtend je goed moet wassen en het moet laten indrogen na opdoen ivm vlekkenvorming? Bij odorex zat er namelijk een soort van chloor in.

Mvg,

Tim (23 jaar)
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Beste Tim,

Dank voor je bericht. Ik moet zeggen dat ik 't helemaal niet 's avonds op doe, maar Rexona werkt dan wel het beste. Je moet het 's ochtends gewoon wel wegwassen, maar hoe goed of dat moet, gewoon normaal denk ik....
Je hebt bij Rexona inderdaad last van vlekvorming, je krijgt wel witte plekken op je kleren. Je moet niet meteen na het aanbrengen je kleren aandoen, want anders heb je zeker last van vlekvorming. Ik kan je niet garanderen dat je helemaal geen last van vlekvorming hebt, want ook ik heb dat nog wel.

Ik had een poosje geleden ook last van een meer stresserige situatie, maar toen transpireerde ik toch wel weer een klein beetje, ondanks dat ik Rexona gebruikte. Ik denk dat ik iets te weinig heb gebruikt, waarschijnlijk.

Toch heb ik besloten dat ik in de toekomst een andere variant van Rexona wil kopen, er is nu een variant met Aloe Vera (naar mijn idee niet specifiek andere varianten voor mannen of vrouwen). Ik vind mijn oksels toch wel erg droog en ik heb sinds kort last van soort spiertjes in mijn oksel die wat trillen (iemand hier ooit last van gehad, echt raar). Ook omdat ik geen zin heb meer in vlekvorming op truien aan de binnenkant of op hemden wil ik graag een andere deodorant roller gebruiken.

Ik hoop dat het bij je werkt, want ik weet precies hoe je je voelt, ook ik deed nauwelijks iets (voor mijn operatie) of ik transpireerde al weer. Toch bestaat heus de kans nog wel dat je toch in stresserige situaties transpireert...Ik voel me dan echt weer onzeker, terwijl ik wel door heb dat andere mensen ook best transpireren...is het net alsof ik dat niet meer mag (omdat ik al een operatie heb gehad en zeer actieve zweetklieren heb laten verwijderen).

Goed, hou ons op de hoogte van jouw ontwikkelingen, ben benieuwd en sterkte!

Je hoeft niet bang te zijn voor pijnlijke oksels, ik heb heel soms wat kriebel, maar bijna niet. Ik vind alleen de droogte die je voelt een beetje eng, ondanks dat er wordt aangegeven dat de bovenste huidlagen worden gehydrateerd. In mijn beleving voelt het toch te droog aan...maar test het gewoon.

Groetjes,

Ueue.
Laatst gewijzigd door ueue op do 31 mar 2011, 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
timvl1987
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: di 08 feb 2011, 13:08
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door timvl1987 »

Hoi ueue

Heb het eergister avond opgedaan... en prikte gelukkig niet als Odorex. gister nergens last van gehad, en vandaga ook de hele dag niet. Gewoon gedouched en werkt dus perfect tot nu toe!

Mvg, Tim
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Haha Tim, wat leuk dat je nu ook online bent en zo snel reageert. Sorry ik zit zo hier en daar nog mijn bericht bij te werken zoals je kunt lezen.

Als je interesse hebt in mijn verhaal mbt mijn operatie, moet je dat even laten weten, dan verwijs ik je ernaar;).

Ben super blij voor je dat het zo goed werkt, geeft je meer zelfvertrouwen he!

Mvgr. ueue.
timvl1987
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: di 08 feb 2011, 13:08
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door timvl1987 »

Hoi Ueue

ja ben benieuwd naar je verhaal en ervaringen, niet dat ik het van plan ben om ook een operatie te ondergaan, maar toch..

gr. Tim
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hey Tim,

Nee, dat zou ik je ook niet aanraden als het niet nodig is. Het word ook niet vergoed, dus het is beter het met behulp van deodorants te bestrijden.

Hier is de link inclusief foto's mbt de operatie: viewtopic.php?f=1&t=2269" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook kan je op mijn naam klikken en alle berichten bekijken, bij welke onderwerpen ik reacties heb gegeven.

Nou leesze!
jan8991
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 09:57
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door jan8991 »

Ik heb 'm nu ook maar kan ik ook de normale deo van axe erbij op mijn borst /buik sproeien?
Mvg Jan
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

^Hoi Jan,

Denk dat dat heus wel kan hoor (zie je dat ook niet altijd op de reclame?).

Gewoon proberen zou ik zeggen!

Succes!

Groetjes.
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hallo allemaal,

Wilde even een berichtje posten om aan te geven dat ik ben gestopt met de Rexona maximum protection. De reden is dat ik het toch te droog vond aanvoelen en liever een andere variant van Rexona wilde hebben met Aloë Vera.
Ben absoluut zeer tevreden over de werkzaamheid van de deodorant, maar het gevoel dat het heel droog is vind ik niet prettig. Ondanks dat ze aangeven dat de bovenste huidlagen wordt gehydrateerd.

Gisteren heb ik deze deodorant gekocht:
http://www.truus.nl/nl-nl/catalog/vrouw ... adetracker" onclick="window.open(this.href);return false;
Kon niet op de site van rexona komen, dus dan maar even zo.

Zijn er nog meer mensen die hun ervaring willen delen mbt Rexona Maximum Protection?
Djoy
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 20:34
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: WERKT!

Bericht door Djoy »

Hallo allemaal,

Ook ik heb last van de bekende klotsende oksels. het was soms zelfs zo erg dat ik min 4 keer per dag een schoon truitje moest aantrekken. In de zomer was het zelfs nog erger dus conclusie..mijn kledingkast bestaat bijna alleen maar uit zwarte truitjes/shirtjes en vestjes.
Heb in de afgelopen jaren denk ik elk huismiddeltje/zalfje/pilletje geprobeerd,maar echt niets heeft geholpen.
(al moet ik wel zeggen dat odorex zijn werk wel een paar uurtjes heeft gedaan,maar na een beetje inspanning zat er gewoon weer een grote vlek onder mijn armen).
Ik was de wanhoop nabij en zat zelfs al een operatie te overwegen tot vorige week een vriendin kwam met rexona maximum
protection de blauwe verpakking. (had ook de reclame gezien op tv) Ach ik had er zoveel geprobeert dat deze er ook nog wel bij kon.
Ik heb het s'avonds voor het naar bed gaan opgesmeerd. En tot mijn verbazing voelde het eigenlijk best prettig,ruikt fris en het was gemakkelijk in gebruik..
Beetje sceptisch de volgende dag heb ik gewoon mijn ding gedaan (alleen geen nieuwe deo opgedaan),en tot mijn verbazing 2 uur later nog steeds geen vlek! toch al redelijk blij heb ik de rest van de dag er niet echt meer aandacht aan besteed en ja hoor nog steeds geen vlek!! Ik heb me geen enkele x omgekleed die dag. Zelfs aan het einde van de dag was ik nog zo goed als droog en rook fris! Ze beweren dat het 48 uur door werkt en ook dat klopt! (zo goed als) Ik was niet meer zo droog als de dag ervoor maar iig duidelijk geen klotsende oksels! Zou ik eindelijk de oplossing voor mijn probleem gevonden hebben?! Ik ga het absoluut blijven gebruiken en hoop dat het ook op langer termijn nog werkt! Hoe dan ook..Ik raad het mensen absoluut aan!

Groetjes,
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Erje »

Nou, jullie zijn zo enthousiast, ik heb het vanmiddag ook maar eens opgehaald. De Botox, die in november gezet is, is al weer aardig uitgewerkt en ik ga pas in juni weer voor nieuwe, dus het zou geweldig zijn als dit goedje zou helpen.
Ben benieuwd, ik kan normaal gesproken tegen geen enkele deo. De Odaban ging wel goed, dat moet je ook 's avonds op droge okels aanbrengen net als dit, dus ik hoop dat ik hier ook tegen kan. Odaban deed bij mij helaas niet genoeg.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door Erje »

Ik gebruik Rexona Maximum Protection nu sinds zaterdag en ik moet zeggen, ik ben er blij mee!! In ieder geval krijg ik er geen jeuk enz. van en dat is al heel byzonder. M'n oksels voelen het grootste gedeelte van de dag echt droog aan en als ik in een situatie kom dat ik anders drijfnat zou zijn, zweet ik nu normaal, zoals mensen zonder hyperhydrosis ook zouden doen.
De afgelopen week heb ik tussendoor geen schoon t-shirt aan hoeven doen, wat anders wel het geval is.
Het is echt een openbaring voor me, ik had niet gedacht dat er zoiets zou bestaan waar ik ook tegen kan, dus ik probeer al jaren geen deo meer. Tot ik dit topic tegenkwam en nieuwsgierig werd.

Voor wie het nog niet kent: zeker het proberen waard!!
ueue
Vijver
Vijver
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 09 aug 2009, 16:03
Contacteer:

Re: Rexona maximum protection‏: nieuwe anti-transpirant

Bericht door ueue »

Hoi Erje,

Fijn dat het helpt bij jou! Ik vond het op den duur wel erg droog aanvoelen dus ik ben er mee gestopt en het begon bij mij te kriebelen door de droogte.

Ik gebruik nu een andere rexona deodorant waar ik heel blij mee ben. Moet wel zeggen dat ik een operatie heb ondergaan dus is het ook niet meer nodig voor mij.

Veel plezier ervan!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht