Boorzuurpoeder tegen zweetvoeten

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Boorzuurpoeder tegen zweetvoeten

Bericht door John »

Ik kon nog geen onderwerp vinden over boorzuurpoeder, dus hier maar een nieuwe aangemaakt.

Sinds ik Odaban gebruik, heb ik geen last meer van zweetoksels. Echter, nog wel veel last van zweetvoeten incl. natte sokken en stinkgeur.
Odaban werkt bij mij helaas niet voor m'n voeten.

Nu heb ik gelezen dat boorzuurpoeder moet werken tegen zweetvoeten.
Zie bijv. http://nl.wikipedia.org/wiki/Boorzuur en http://www.omaweetraad.com/forum/viewtopic.php?t=601

Ik heb een zakje van het poeder bij de drogist weten te krijgen (kost niet veel) en wil het gaan proberen. Enige waar ik nog huiverig voor ben, is het feit dat er staat dat het giftig is en in bepaalde hoeveelheden zelfs schadelijk of dodelijk. Vreemd, want je kunt het gewoon kopen bij de drogist. Ik denk dan ook niet dat het schadelijk is in kleine hoeveelheden, maar toch.. Heeft iemand hier al ervaring mee? Werkt het? Hoe gebruik je het? Etc. Ik denk zelf dat ik binnenkort wat poeder strooi in een paar sokken, en deze de hele nacht en de volgende dag aanhou. Kijken wat het effect is.

Op andere sites lees ik overigens ook fantastische reacties (dat het supergoed helpt).
Luuksk
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 13 aug 2009, 20:21
Contacteer:

Re: Boorzuurpoeder tegen zweetvoeten

Bericht door Luuksk »

Hey John, Ik gebruik al jaren Boorzuurpoeder met succes!

Het is eigenlijk het enige middeltje dat bij mij helpt, ik heb (had) hele erge zweetvoeten, gewoon 1 eetlepel Boorzuurpoeder in je schoen, en 1 in je sok voordat je 's morgens de deur uitgaat.. ik doe dit 2 a 3 dagen achter elkaar, als je thuis komt je voeten goed wassen en afdrogen en dan de volgende dag herhalen..

ik heb dan zo'n 4 a 5 maanden kurkdroge en geurloze voeten.. het mag dan wel chemish en giftig zijn.. maar het is een hel om nergens je schoenen uit te kunnen trekken.. succes dr mee!

Luuk
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Boorzuurpoeder tegen zweetvoeten

Bericht door Paul P. Kopinsky »

echt waar?
natascha0970
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 08 sep 2009, 11:51
Contacteer:

Re: Boorzuurpoeder tegen zweetvoeten

Bericht door natascha0970 »

Hoi er is maar 1 middel die mij echt helpt en die je niet op je voeten hoeft te smeren maar gewoon in de schoenen strooien en je bent echt weken verlost van die natte stinkende voeten en schoenen.
Ik vind het echt super makkelijk en kost weinig ik had het via een beurs gekocht en binnenkort is het via internet te koop. www.vitafeet.com
en het kost iets van 6,50 ik heb er 2 paar schoenen meegedaan. Op die beurs was er een aanbieding 3 pakjes voor de prijs van 2. Dus ik kan nog ff voort ;-)
Succes en ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Boorzuurpoeder tegen zweetvoeten

Bericht door Paul P. Kopinsky »

"this domain is under construction" ??? :hammer
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Re: Boorzuurpoeder tegen zweetvoeten

Bericht door John »

Waar kun je dat transmuteer (online) kopen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht