zwetengezicht tegen gaan met middelen niet hiervoor bestemd?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
prea
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 07 apr 2009, 17:56
Contacteer:

zwetengezicht tegen gaan met middelen niet hiervoor bestemd?

Bericht door prea »

Hallo,

Veel middeltjes zijn voor de oksels en voeten om daar zweten tegen te gaan. Echter er zijn zeer weinig middeltjes om zweten op het voorhoofd/gezicht tegen te gaan. Het enige echte middeltje voor het gezicht is Odaban. Deze heb ik nu een week geprobeerd maar heef totaal geen effect bij mij. Waarom kunnen middeltjes zoals Odorex extra dry, therme en Syneo5 niet voor het gezicht gebruikt worden? Kunnen deze wel effect hebben om het zweten op het gezicht tegen te gaan?
Rene
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 11:04
Contacteer:

Re: zwetengezicht tegen gaan met middelen niet hiervoor bestemd?

Bericht door Rene »

Hoi Prea,

Jammer dat Odaban niet bij je werkt. Ik heb dat middel toevallig gisteren besteld. Ik hoop dat het bij mij wel zal helpen.

Ik heb in het verleden uit wanhoop weleens Odorex op mijn gezicht gesmeerd. Een zeer beperkte hoeveelheid. Ik weet dat ze het niet voorschrijven.

Ik had niet het gevoel dat het ook maar iets hielp. Op het waarom, kan ik je helaas geen antwoord geven.

Gr.

Rene
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: zwetengezicht tegen gaan met middelen niet hiervoor bestemd?

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Hoi prea! Odaban, Odorex, Syneo enz. niet (nooit) in je gezicht gebruiken! Het is ALCl puur! Irritaties, pijn, rood, schraal ... OMG! :(

Je kunt AHC20 sensitive proberen: https://schwitzen.com/shop/tegen-zweten ... anguage=nl

success!!! :kiss

Liefs, Paul from Poland :beer
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: zwetengezicht tegen gaan met middelen niet hiervoor bestemd?

Bericht door edwin370 »

hoi, Mijn creme ILAZPO werkt bij mij ook op mijn voorhoofd, oksels, handen en voeten.
De huid op je voorhoofd is dunner dan op je voeten. Test het maar NU voor 3 test personen
€14,95 ipv € 19,95. En niet goed geld terug . welke winkel doet dat ?
VOORAL DUN opbrengen.
edwin370
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht