Botoxbehandeling goedkoop

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Barbie
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 04 apr 2009, 09:59
Contacteer:

Botoxbehandeling goedkoop

Bericht door Barbie »

Lieve zwetertjes,

Voor wie het zat is om steeds allerlei middeltjes te proberen en geïrriteerde oksels te hebben:
Botoxcentrum Antwerpen heeft botoxbehandelingen tegen overmatig zweten voor 390 euro!!
Ik ga al jaren naar deze kliniek om af en toe een rimpeltje weg te laten spuiten. Zeer kundig en klantvriendelijk!
In Nederland betaal je al snel 1100 euro voor het behandelen van je oksels.

Ik heb sinds kort een allergie voor parfum. Odorex extra dry bevat parfum en kan ik dus niet meer gebruiken en Syneo 5 werkt niet bij mij.
Heb bij de dermatoloog gesmeekt om een hoog gedoseerde aluminium chloorhydrate oplossing en ik gebruik nu een oplossing
aluminiumchloridehexahydraat 20% FNA. Werkt heel goed en wordt ook vergoed. De schrale plekken die ik er af en toe van krijg behandel ik met
Roc Enydrial extra emollient body balm. Deze creme is vrij van parfum en conserveermiddelen en werkt super voor een eczeemhuidje of zwaar geïrriteerde plekken.

Op 30 april heb ik een afspraak bij botoxcentrum Antwerpen voor mijn oksels. Ik betaal liever 390 euro voor de zekerheid van een zweetvrij jaar en irritatie vrije oksels dan dat ik met verzekeringsmaatschappijen moet vechten voor een vergoeding.

Hoop dat ik iemand blij maak met deze tip!

XX Barbie
Plaats reactie