Kan iemand mij helpen

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Hallo allemaal, ik heb me net ingeschreven omdat ik een groot probleem heb: ik zweet heel veel onder m'n oksels.
Ik weet dat jullie nu zullen denken: lees het forum dan eens door. Maar dit heb ik al lang gedaan.
Ik heb al tientallen rollers geprobeerd, odorex, een middel dat de apotheker zelf maakte maar niks helpt :(

Ik schaam me echt voor die zweetplekken aan m'n oksels :oops:

Weet iemand soms nog een oplossing?

Grazie Trava


(ik ben ook al naar huisarts geweest maar de resultaten laten op zich wachten :roll: )

Ik ben een jongen van 15 (bijna 16)
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door TomH »

Obaban al geprobeerd? Onderaan deze pagina staat een banner met een link naar de site van sweat-guide. daar kun je het bestellen. Dat product werkt redelijk goed voor mij.

Als verder niets helpt is botox misschien iets voor jou. Lees het botox forum eens door om te kijken of het je wat lijkt. Succes!
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Ok, bedankt, maar weet je wat ook een probleem is:
mijn ouders vinden dat ik overdreven reageer op het zweten, maar ze beseffen niet hoe irritant het is :(
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Ik snap het ook niet meer hoor :?
Vanmorgen ging ik met bus naar school en mijn oksels waren al nat zonder dat ik dus echt iets deed.
Nu verschuif ik wat dozen, ruim ik kamer op en stofzuig ik en loop ik verschillende keren van boven naar beneden en ik ben volledig droog :hammer

Hoe kan dit? :roll:
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door Steff »

MrTrava schreef:Ik snap het ook niet meer hoor :?
Vanmorgen ging ik met bus naar school en mijn oksels waren al nat zonder dat ik dus echt iets deed.
Nu verschuif ik wat dozen, ruim ik kamer op en stofzuig ik en loop ik verschillende keren van boven naar beneden en ik ben volledig droog :hammer

Hoe kan dit? :roll:
Lijkt me met name de psyche te zijn die daarin meespeelt. Zo ervaar ik het bij mezelf tenminste. Zit ik gewoon thuis of bij goede vrienden, dan heb ik relatief weinig last van m´n zweetproblemen en let ik er ook niet zo op. Kom ik in openbare ruimten, of in ieder geval op plekken waar veel mensen zijn, dan slaat de angst bij me toe dat ik ga zweten en dat mensen dat zien en dat vies of raar vinden. Dat levert direct al extra spanning op, dus extra warmte, dus extra zweet. De focus ligt dan vol op het zweetgebeuren, waardoor het alleen maar erger wordt. Om die reden kan ik me een paar dagen van te voren al zorgen gaan maken over een naderende verjaardag ofzo waar ik naartoe moet. Maak je jezelf op een gegeven moment helemaal gek mee en wordt alleen maar een groter probleem vermoed ik als je het niet weet te doorbreken!
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Ik ben niet bang hoor, ik heb dan ook een jas aan dus de plekken zullen ze niet zien...
Ik heb juist ook 2 nieuwe anti prespiranten gekocht (fa for men spray en axe dry roller) ik hoop dat ze wat helpen...
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door EHV »

Steff schreef:
MrTrava schreef:Ik snap het ook niet meer hoor :?
Vanmorgen ging ik met bus naar school en mijn oksels waren al nat zonder dat ik dus echt iets deed.
Nu verschuif ik wat dozen, ruim ik kamer op en stofzuig ik en loop ik verschillende keren van boven naar beneden en ik ben volledig droog :hammer

Hoe kan dit? :roll:
Lijkt me met name de psyche te zijn die daarin meespeelt. Zo ervaar ik het bij mezelf tenminste. Zit ik gewoon thuis of bij goede vrienden, dan heb ik relatief weinig last van m´n zweetproblemen en let ik er ook niet zo op. Kom ik in openbare ruimten, of in ieder geval op plekken waar veel mensen zijn, dan slaat de angst bij me toe dat ik ga zweten en dat mensen dat zien en dat vies of raar vinden. Dat levert direct al extra spanning op, dus extra warmte, dus extra zweet. De focus ligt dan vol op het zweetgebeuren, waardoor het alleen maar erger wordt. Om die reden kan ik me een paar dagen van te voren al zorgen gaan maken over een naderende verjaardag ofzo waar ik naartoe moet. Maak je jezelf op een gegeven moment helemaal gek mee en wordt alleen maar een groter probleem vermoed ik als je het niet weet te doorbreken!
Aah he-le-maal herkenbaar!!
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

pff, ben het echt beu :cry:

vandaag heb ik hele dag m'n jas niet uitgedaan omdat ik al van 's morgens vroeg zweetplekken had :cry:


Heb zelfs van trui veranderd en zelfs dan was het meteen nat :(
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door Thijs »

Heb je al botox injecties in je oksels overwogen ? Ik denk dat dat DE oplossing voor je is. Kijk eens op www.mauritsklinieken.nl voor meer info. Zij vergoeden het volledig.

Groetjes Thijs enne succes, you are not alone!
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

:hammer


Nu ga ik een half uur fietsen tegen een mooi tempo ben ik kurkdroog :?

Normaal ben ik al nat zonder dat ik iets doe



iemand een verklaring? :hammer
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Nu heb ik 2 vragen:

1/Ik heb gisteravond Axitrans voor de gevoelige huid gebruikt en ik was vandaag droog :D MAAR het was in een zaal waar er veel ijs was (Disney On Ice), kan dit een invloed hebben op het zweten of betekent dit dat Axitrans werkt?


2/Ik snap de uitleg niet zo goed van Axitrans: moet ik het nu 2-3 dagen na elkaar elke avond aandoen of moet ik het elke dag doen? (het is voor de gevoelige huid he)


Ciao
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Ik had gehoopt maar het lukt dus niet :(
Op school was ik weer nat :(
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Gisteravond heb ik bij de apotheek een middel afgehaald dat hij speciaal voor mij heeft gemaakt.
Dus heb het dan aangedaan en het resultaat...

Vandaag was het zonnig in België en toch redelijk warm heb geen druppel zweet gelaten :banaan :banaan :banaan :O :O :O
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door Thijs »

Das zeker een flesje met een vloeistof er in met als ingredient aluminium chloride 20% ?
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Kan iemand mij helpen

Bericht door MrTrava »

Thijs schreef:Das zeker een flesje met een vloeistof er in met als ingredient aluminium chloride 20% ?
24%

en Antisept Opl80gr Ad 100g
Oplossing (uitwendig) 100g



Is het geen goed middel?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht